Marcowy dziennik deweloperski ujawnia postępy w pracy nad Project Haven

Po półrocznej przerwie ekipa z Code Three Fifty One przygotowała kolejny dziennik deweloperski dot. prac nad Project Haven. Producenci gry przedstawili w nim swoje ostatnie postępy oraz plany na przyszłość.

W artykule poruszono m.in. kwestię nowych modeli postaci, dodania możliwości zapisywania gry w trakcie wykonywania misji, a także zmian w projektach poziomów. Te ostatnie są szczególnie interesujące, ponieważ twórcy Project Haven rozszerzyli swojego taktycznego cRPG-a o włazy, drabinki, szyby, które można zbić, a także całkowicie nowy system alarmów. To powinno znacząco wzbogacić taktyczną część rozgrywki.

Obecne deweloperzy ze studia Code Three Fifty One pracują nad implementacją broni białej, granatów dymowych, trybu skirmish. Trwają też prace nad nowymi klasami wrogów, aby jeszcze bardziej zróżnicować wyzwania, przed jakimi będą musieli stanąć najemnicy ze Stalowych Smoków. W międzyczasie usuwane są bugi, dodawana jest nowa zawartość, a ta już stworzona podlega szlifowaniu.

 

Niemniej twórcy Project Haven przyznają, że są bardzo skromnym, niezależnym studiem, dlatego bardzo trudno określić, kiedy ten taktyczny cRPG ujrzy światło dzienne. Większość ww. nowości powinna trafić do kolejnego dema gry, lecz także i w tym przypadku nie wiadomo, kiedy zostanie ono oddane w ręce graczy. Być może przy okazji kolejnego Steam Next Fest?

Tak czy inaczej Stalowe Smoki nie tracą rezonu i prą naprzód. Jeśli chcecie poznać szczegóły, zapoznajcie się z całością najnowszego dziennika deweloperskiego.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.