
Björn i Jenny Pankratzowie przygotowali kolejne nagranie, w którym podzielili się swoją wizją na temat tworzenia Cralona. Motywem przewodnim najnowszego filmu stała się odpowiedź na pytanie: czym jest dungeon crawler?
Ów podgatunek cRPG-ów potrafi pomieścić bardzo różne gry, dlatego założyciele Piranha Bytes postanowili wyklarować tę kwestię. Cralon z pewnością nie będzie RPG-iem akcji na miarę na miarę Diablo. Producenci ponownie zaznaczyli, że podczas pracy nad swoją nową grą wzorują się przede wszystkim na takich klasykach jak Ultima Underworld oraz Arx Fatalis. Będzie za to dużo eksploracji, fabuły, dialogów, ale także zarządzaniae ekwipunkiem oraz rozwiązywanie skomplikowanych zagadek.
W Cralonie nie zabraknie oczywiście systemu walki. Na razie producenci gry nie pokusili się o przybliżenie jego zasad, jednakże można odnieść wrażenie, ze skłaniają się raczej ku wartkiej akcji niż taktycznym mechanizmom turowym. Z pewnością gracze nie powinni narzekać na brak różnego rodzaju narzędzi do zabijania, choć zardzewiały gwóźdź niekoniecznie będzie jednym z nich...
Jeśli chcecie dowiedzieć sie więcej o filozofii stojącej za Cralonem, obejrzyjcie poniższe nagranie.
Warto przypomnieć, że debiutancka produkcja Pithead Studio na razie nie posiada choćby przybliżonej daty premiery.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!