Patch 1.6 wprowadza do Dark Envoy długo wyczekiwane poprawki techniczne i nie tylko

Można byłoby się spodziewać, że po dziesięciu miesiącach od wydania wersji Director's Cut i dziewięciu miesiącach od ostatniego patcha oficjalne wsparcie dla Dark Envoy dobiegło końca. Nic bardziej mylnego!

Polski deweloper Event Horizon wypuścił właśnie Patcha 1.6, który powinien znacząco wpłynąć na przyjemność płynącą z eksploracji po świecie Jäanu. Dlaczego? Przede wszystkim przez ogrom wykonanej pracy przy technicznej stronie gry, dzięki czemu Dark Envoy powinno konsumować znacznie mniej pamięci - w zależności od lokacji oszczędności sięgają 1,5 - 3 GB! - i tym samym zaoferować znacznie płynniejsza i stabilniejszą rozgrywkę.

To jednak nie koniec. Najnowsza łatka poprawiła też działanie SI wrogów, którzy od teraz nie będą już faworyzowani przez cooldowny umiejętności odmienne od tych, z jakimi mierzą się gracze. Twórcy Dark Envoy poprawili też renderowanie shaderów, brak możliwości zapisywania gry w trybie multiplayer z powodu niekończącej się walki Vasso, a do tego sprawili, że od teraz żaden z bohaterów nie zostanie pozostawiony poza pole bitwy na czas starcia z ostatecznym bossem.

 

Producenci Dark Envoy przeprosili, że opracowanie tak ważnych poprawek zajęło aż tyle miesięcy, jednocześnie przyznając, że studio znalazło się na skraju bankructwa. Niemniej sytuacja najwyraźniej się poprawiła, ponieważ twórcy gry poprosili o opinie i komentarze, które pozwolą im kontynuować pracę nad tym taktycznym cRPG-iem, a to oznacza, że w przyszłości można spodziewać się kolejnych aktualizacji.

Więcej informacji na temat Patcha 1.6 do Dark Envoy znajdziecie na Steamie.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.