
W grach opartych o SRD Czarownicy są często uważani za młodszych braci Czarodziei, lecz całkiem niesłusznie. W swoim najnowszym dzienniku deweloperskim twóry Solasty II przekonują, dlaczego wśród postaci rzucających zaklęcia to właśnie bazujący na charyźmie mędrcy zajmują pierwsze miejsce.
Obszerny artykuł przedstawia kluczowe różnice, które odróżniają Czarodziejów i Czarowników - zarówno w przeszłości, jak i w najnowszej edycji SRD (metamagia!). Ów wstęp poprzedza najbardziej interesującą część artykułu, w której producenci z Tactical Adventures przedstawili pokrótce podklasy Czarowników z Solasty II.
Czego zatem można się spodziewać? Otóż owi mędrcy w najnowszej grze francuskiego studia będą mogli wybierać spośród:
- Smoczych Krewniaków (oryg. Draconic Bloodline) - najbardziej "klasycznej" wersji tej klasy, która otrzymuje m.in. szereg dodatkowych zaklęć maga za swoje gadzie pochodzenie;
- Dzieci Wyłomu (Child of the Rift) - nacechowane dostępem do Magii Wyłomu i tym samym zbliżającym się do zdolności kapłańskich;
- Malarzy Many (Mana Painter) - stojących mniej więcej pomiędzy powyższymi dwoma mistrzami czerpania mocy z Many, która zapewnia im dostęp do magii pierwotnej. Przykładem Czarownika tej specjalizacji jest znany z dema Solasty II Joralas;
- Nawiedzonych Dusz (Haunted Soul) - jedna z ulubionych podklas z Solasta: Lost Valley powróci, by czerpać moc z udręczonych dusz;
- nieznanej podklasy, która czerpie z dwóch różnych źródeł inspiracji i zostanie ujawniona nieco później.
Jak zatem widać, Czarownicy w Solaście II będą mogli rozwijać się w bardzo zróżnicowany sposób. Jeśli chcecie poznać szczegóły, koniecznie zapoznajcie się z najnowszym dziennikiem deweloperskim twórców gry.
Warto również przypomnieć, że premierę Solasty II zaplanowano na 2025 r.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!