
Producenci z Alkimia Interactive nigdy nie ukrywali, że ich wizja remake'u Gothika jest ściśle związana nie tylko z poprawkami wizualnymi, ale też samym gameplayem. W najnowszym, drugim dzienniku deweloperskim, omówili najważniejsze zmiany pomiędzy produkcją Piranha Bytes a ich odświeżoną wersją.
W obszarnym materiale, na którego obejrzenie w całości trzeba poświęcić prawie kwadrans, pojawia się wiele ciekawych informacji. Twórcy remake'u podzielili się szeregiem informacji na temat swojej wizji remake'u oraz procesu jego tworzenia - od podstawowych założeń przez dekonstrukcję rozgrywki po narzędzia służące do jej odtworzenia.
Deweloperzy z Alkimia Interactive przyznali m.in., że podziemia w remake'u staną się znacznie bardziej zróżnicowane, a przez to ciekawe. Zamysłem twórców gry było wypełnienie luk - zarówno tych fabularnych, jak i związanych z projektami lokacji. Można zatem spodziewać się choćby znacznie bardziej rozbudowanego wątku orków, z cąłą ich otoczką, podwodnych, pełnych ciekawostek przejść, czy wielu nowych interakcji w każdym z Obozów, a nawet poza nimi.
Odświeżona zostaje również ekonomia gry, która powinna zyskać na stabilności, a nawet muzyka, za co odpowiada oryginalny kompozytor muzyki do Gothika, Kai Rosenkranz. Niemniej producenzi z Alkimia Interactive przyznali również, że podjęli kilka decyzji, które starzy wyjadacze mogą uznać za... "kontrowersyjne". Niemniej na razie twórcy remake'u Gothika nie pokusili się o bliższe informacje na ten temat. Obszerne wyjaśnienia zamierzają dostarczyć dopiero po premierze gry.
Cały materiał jest dostępny poniżej.
Przypomnijmy, że Gothic 1 Remake nadal nie posiada oficjalnej daty premiery.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!