
Tactical Adventures przygotowało kolejny obszerny artykuł przedstawiający jedną z klas, która pojawi się w pełnej wersji Solasty II. Tym razem na warsztat wzięto jeden z najbardziej klasycznych archetypów postaci - Wojownika (oryg. Warrior).
Tekst przedstawia najważniejsze zmiany i nowości, jakie klasa ta przeszła w najnowszych odsłonach systemu z Dungeons & Dragons, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości zaadaptowania ich na potrzeby Solasty II. Wojownicy w nowej grze Tactical Adventures będą niewątpliwie profesją, którą można modyfikować pod wieloma różnymi względami, by uzyskać pożądany styl walki - od miecza i tarczy przez machanie ciężkimi młotami po miks magii i szermierki.
Wśród podklas, które mogą pojawić się w Solaście II, są niewątpliwie niezwykle wszechstronny Czempion (Champion), specjalizujący się w walce z tarczą Góral (Mountaineer), łączący zawód wojownika z magią Zaklinacz ostrza (Spellblade) oraz stanowiący pierwszoliniowe wsparcie Dowódca (Commander). Francuzi nie zdradzili nowej specjalizacji wojownika, nad którą obecnie pracują, a fakt, że w wypuszczonym wcześniej demie takową rolę pełniła pełniąca również funkcję kapłana Neera, nie pomaga odgadnąć zamysłów twórców tego taktycznego cRPG-a.
Niemniej jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat wojowników w Solaście II oraz potencjalnych możliwości ich rozwoju, koniecznie zapoznajcie się z niniejszym dziennikiem deweloperskim.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!