Eric Flannum, Lead Designer Guild Wars 2, zaktualizował oficjalny blog gry o dwa obszerne artykuły, bezpośrednio związane z systemem walki, jakiego przyjdzie nam zakosztować w kontynuacji najlepiej sprzedającego się MMORPG-a ArenaNet.
Flannum skupił się na scharakteryzowaniu 4 podstawowych wg niego aspektów walki: broni, umiejętności, profesji oraz rasy. Projektant studia zapewnia, że każdy z wyżej wymienionych czynników jest zależny od trzech pozostałych, dzięki czemu bitwy w GW2 mają mieć charakter unikatowy i nie ograniczyć się tylko do strategicznego "odpalania" kolejnych umiejętności, jak ma to miejsce chociażby w GW1.
Tyle w wielkim, a nawet bardzo wielkim skrócie. Artykuły Flannuma można znaleźć pod poniższymi linkami. Warto się z nimi zapoznać, zwłaszcza, jeśli jest się fanem pierwszej części sagi.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!