
Istnienie w świecie Cairnu aż 11 frakcji sprawiło, że Grim Dawn doczeka się wkrótce zupełnie nowego interfejsu poświęconego temu zagadnieniu. Na razie Crate Entertainment zaprezentowało nową funkcjonalność na screenach.
System frakcji działa w Grim Dawn w dość logiczny sposób. Każda z organizacji na początku gry "toleruje" gracza. Wykonywanie dla danej grupy zadań zwiększa szacunek jej członków do postaci gracza, podczas gdy zabijanie istot z danej frakcji nastawia ją jeszcze bardziej wrogo.
Efekty są również łatwe do przewidzenia. osoby przyjaźnie nastawione do postaci gracza będą jej ułatwiać życie (np. poprzez zniżki u kupców), natomiast wrogowie zaczną z czasem wysyłać coraz potężniejsze istoty w celu skrócenia egzystencji naszego bohatera.
Nowy interfejs frakcji zobaczycie tutaj. W Grim Dawn przyjdzie nam z niego korzystać dopiero wtedy, gdy Crate wyda Builda 24. Nagrody oraz konsekwencje wynikające z dobrej/złej reputacji pojawią się jeszcze później, bowiem dopiero w Buildzie 25. Daty premier nowych wersji gry nie zostały na razie ustalone.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!