Dungeons of Aledorn wystartowało na Kickstarterze

Wczoraj na Kickstarterze rozpoczęła się kampania kolejnego interesującego cRPG-a - Dungeons of Aledorn. Dzieło czeskiego studia Team 21 zamierza zaproponować graczom wyważoną mieszankę zagadek, rozgałęzionych dialogów, ciekawej fabuły, turowego systemu walki oraz zakrojonej na szeroką skalę mechaniki RPG.

Gra przeniesie nas do dość typowego, spowitego wojną świata fantasy, a konkretnie jego ułamka - hrabstwa Aledornu. Oto kilka słów na temat fabuły:

 

Twe niemal spokojne życie wędrownego łowcy przygód z łagodnym problemem alkoholowym kończy się nagle z przybyciem obcego posłańca. Dowiadujesz się, że jako bękart hrabiego Aledorna III posiadasz pół-szlachetne korzenie. Radosne myśli o niekończącym się źródle pieniędzy na kolejne pijackie ekscesy szybko jednak mijają, gdy poznajesz złe wieści płynące z twej nowoznalezionej ojczyzny.

Dungeons of Aledorn celuje w rozbudowany, "staroszkolny" model rozgrywki, który ma zapewnić dużą dawkę trudnych wyborów i konsekwencji, rozbudowany system rozwoju postaci, lecz również sporą dozą realizmu (przynajmniej jak na świat fantasy). Team 21 zamierza wprowadzić w grze dość nietypowy system walki, który nie będzie się opierał na redukcji Punktów Życia. Tych bowiem ma być mało, zaś utrata każdego będzie równoznacza z ciężką raną i spadkiem ilości Punktów Wytrzymałości, a co za tym idzie, wydajności w czasie bitwy.

Ciekawie zapowiada się również możliwość (a niekiedy nawet konieczność) rozdzielania drużyny, wskutek czego niektóre walki będą odbywać się w mniejszych grupach. Wśród innych innowacji warto wspomnieć o planowanym wsparciu dla technologii Oculus Rift, choć realizacja tego założenia jest związana nie tylko z pomyślnym zakończeniem kampanii na Kickstarterze, lecz ze znaczącym przekroczeniem kwoty, o jaką proszą producenci z Team 21.

O jakiej sumie mówimy? Aby pomyślnie ufundować projekt czeskiego studia, na jego koncie musi znaleźć się co najmniej 60 tys. dolarów. W pierwszym dniu kampanii Dungeons of Aledorn zebrało nieco ponad 4 tys. dolarów, co nie jest wynikiem złym, ale też nie gwarantuje powodzenia.

Więcej informacji o dziele Team 21 znajdziecie tutaj - w tym samym miejscu możecie również udzielić Dungeons of Aledorn finansowego wsparcia; podstawowy próg wpłaty, który zapewnia cyfrową kopię gry, wynosi 9 dolarów. Przewidywana premiera gry została zaplanowana na luty 2017 r., choć jak nakazuje praktyka, należy wziąć pod uwagę, że Kickstarterowe projekty z reguły notują kilka miesięcy poślizgu.

Na koniec polecam wysłuchać tego, co o Dungeons of Aledorn mówią jej twórcy. Jeśli zaś projekt zrobi na was dobre wrażenie, koniecznie przetestujecie wstępną wersję gry. Pre-alfa dzieła Team 21 jest dostępna do pobrania tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.