W większości gier cRPG rozstawienie obozowiska jest równoznaczne z odpoczynkiem. Zasada ta nie ma jednak zastosowania w Dungeons of Aledorn, bowiem producenci tej gry postanowili znacząco rozszerzyć mechanikę "biwakowania".
Owszem, w czasie pobytu w obozie bohaterowie mogą, a nawet powinni spać, odpoczywać lub medytować. Niemniej niekoniecznie wszyscy muszą to robić w tym samym momencie. Jedna z postaci powinna stać na straży, co pozwoli drużynie uniknąć ataku z zaskoczenia, a pozostali mogą zająć się takimi kwestiami jak gotowanie, przyrządzenie eliksirów, polowanie czy naprawa ekwipunku. Opcji jest wiele, a jak zapewniają twórcy Dungeons of Aledorn, dobre przygotowanie się do najważniejszych bitew to absolutna podstawa.
Szczegóły systemu obozowiska poznacie w tym artykule. Tam też pojawiło się pierwsze wideo z testów gry na Oculus Rift. O tym, jak prezentuje się projekt Team 21 na tym urządzeniu możecie przekonać sie poniżej.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!