
Brian Heins, kierownik projektu Tyranny, opublikował drugi dziennik deweloperski opowiadający o grze oraz jej produkcji. W najnowszym artykule producent skupił się na opisaniu podstawowych systemów gry.
Heins opisał dostępne w grze cechy postaci, wśród których nie ma żadnych zaskoczeń. Sporym novum, jeśli chodzi o gry Obsidianu, jest za to oparcie mechaniki gry na umiejętnościach. W Tyranny postaci nie rozwijają się za pomocą Punktów Doświadczenia; cały progres odbywa się poprzez używanie konkretnych zdolności, stąd aby zostać mistrzem miecza, należy używać go jak najczęściej, a nie uciekać się do słównych gier z przeciwnikami. Całość przypomina system, który od lat praktykuje w swoich grach m.in. Bethesda.
Zmian w stosunku do Pillars of Eternity szykuje się znacznie więcej, lecz na razie musimy zadowolić się podstawowymi informacjami. Więcej o mechanice rozgrywki w Tyranny przeczytacie tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!