
InSomnia, sztandarowy projekt Studio Mono, po raz drugi w swojej historii został pomyślnie ufundowany na Kickstarterze. Do zakończenia kampanii pozostała jeszcze niecała doba, co oznacza, że projekt może jeszcze zrealizować kolejne, dodatkowe cele.
W najnowszej, trzeciej zbiórce pieniędzy Studio Mono poprosiło graczy o £55 tys. Miłośnicy cRPG-owej post-apokalipsy nie zawiedli i wczoraj projekt rosyjskich deweloperów przekroczył ten próg. To oznacza, że finansowa przyszłość InSomnii jest bezpieczna, a i sama gra zostanie rozszerzona o dodatkowych kupców, nową lokację oraz "wszystkowiedzącego" bota.
To bynajmniej nie koniec, bowiem do zakończenia kampanii na Kickstarterze pozostało jeszcze 20 godzin. W chwili obecnej licznik funduszy zatrzymał się na £57,8 tys., a to oznacza, że InSomnii udało się zrealizować pierwszy dodatkowy cel - mechaniczną maskotkę, która będzie towarzyszyć głównemu bohaterowi gry w czasie jego podróży po Obiekcie 6. W kolejce czekają trzy kolejne cele: dodatkowy boss-mutant (£61 tys.), rozszerzenie cyfrowego Artbooka o nowe grafiki (£63 tys.) oraz The Crater - zupełnie nowe osiedle wewnątrz stacji, którego eksploracja zapewni nam dodatkowe 4-6 godzin zabawy (£70 tys.). To, czy owe cele uda się zrealizować w ciągu najbliższych godzin, zależy tylko i wyłącznie od hojności graczy.
Na koniec swoich podziękowań Studio Mono przedstawiło krótki artykuł na temat wrogich istot, jakie czyhają w najciemniejszych zakamarkach Obiektu 6. Informacji jest niewiele, jednakże szkice koncepcyjne mogą przyprawić o dreszcze. Zobaczcie sami.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!