Siła
Siła zwiększa wartości ataku oraz zadawanych obrażeń przez wojowników. Dla wszystkich klas stanowi o współczynniku budowy, który zmniejsza szanse na takie efekty jak powalenie czy podpalenie.
Zręczność
Zręczność zwiększa wartości ataku oraz zadawanych obrażeń przez łotrzyków. U wszystkich klas zwiększa szansę na zadanie ciosu krytycznego.
Magia
Magia zwiększa wartości ataku oraz zadawanych obrażeń przez magów. U wszystkich klas zwiększa odporność na magię, a także wpływa na czas trwania efektów wrogich zaklęć.
Spryt
Spryt u wszystkich klas zwiększa obronę, a także ilość obrażeń zadawanych przez cios krytyczny. Wpływa także na umiejętność łotrzyka do otwierania zamków i rozbrajania pułapek - zdolność do likwidowania kolejnych poziomów zabezpieczeń pojawia się po zwiększeniu wartości Sprytu do 10, 20, 30 i 40 punktów.
Siła woli
Siła woli determinuje ilość many posiadanej przez magów oraz wytrzymałości, z której korzystają wojownicy i łotrzycy.
Kondycja
Kondycja zwiększa ilość Punktów Życia (PŻ) u wszystkich klas.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!