Atrybuty

Przewodnik gry Dragon Age II

Siła

Siła zwiększa wartości ataku oraz zadawanych obrażeń przez wojowników. Dla wszystkich klas stanowi o współczynniku budowy, który zmniejsza szanse na takie efekty jak powalenie czy podpalenie.

Zręczność

Zręczność zwiększa wartości ataku oraz zadawanych obrażeń przez łotrzyków. U wszystkich klas zwiększa szansę na zadanie ciosu krytycznego.

Magia

Magia zwiększa wartości ataku oraz zadawanych obrażeń przez magów. U wszystkich klas zwiększa odporność na magię, a także wpływa na czas trwania efektów wrogich zaklęć.

Spryt

Spryt u wszystkich klas zwiększa obronę, a także ilość obrażeń zadawanych przez cios krytyczny. Wpływa także na umiejętność łotrzyka do otwierania zamków i rozbrajania pułapek - zdolność do likwidowania kolejnych poziomów zabezpieczeń pojawia się po zwiększeniu wartości Sprytu do 10, 20, 30 i 40 punktów.

Siła woli

Siła woli determinuje ilość many posiadanej przez magów oraz wytrzymałości, z której korzystają wojownicy i łotrzycy.

Kondycja

Kondycja zwiększa ilość Punktów Życia (PŻ) u wszystkich klas.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.