Duchowy uzdrowiciel

Przewodnik gry Dragon Age II

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Specjalizacje - Specjalizacje maga - Duchowy uzdrowiciel

Niewielu magów jest obserwowanych przez Templariuszy równie uważnie, co duchowi uzdrowiciele. Pomimo całego dobra, jakie czynią, ich bratanie się z mieszkańcami pełnej demonów Pustki jest podstawą do wielu podejrzeń. Mimo to, korzyści przeważają nad ryzykiem.

Premia: +25 do Many/Wytrzymałości

Ograniczenie: Hawke

EN: Absolutna podstawa dla maga, który ma specjalizować się we wspieraniu swoich sojuszników.

 

Aura uzdrowienia

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duchowy uzdrowiciel - Aura uzdrowienia

Opis: Kiedy ten tryb jest aktywny, mag może używać zaklęć duchowego uzdrowiciela i staje się źródłem uzdrawiającej energii, która zwiększa naturalną regenerację pobliskich sprzymierzeńców. Niestety, podczas działania tego efektu, mag nie może rzucać żadnych zaklęć ofensywnych.

Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 30% Many
Odnowienie: 10 s
Wymagania: Poziom 7

  • Prędkość regeneracji żywotności: +50 dla wszystkich członków drużyny
  • Pancerz przeciwnika: chwilowo 0%
  • Zasięg: 6m

Blask

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duchowy uzdrowiciel - Blask

Opis: Aura uzdrowienia obejmuje teraz większy obszar pola bitwy.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 11, 4 pkt Duchowego uzdrowiciela, Aura uzdrowienia

  • Zasięg: 8m

Wiara

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duchowy uzdrowiciel - Wiara

Opis: Najpotężniejszymi duchami są podobno duchy Wiary. Dzięki ich pomocy uzdrowiciel sprawia, że Aura uzdrowienia staje się jeszcze skuteczniejsza.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 13, 6 pkt Duchowego uzdrowiciela, Aura uzdrowienia

  • Prędkość regeneracji: dodatkowe +50 dla wszystkich członków drużyny

Uzdrowienie grupy

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duchowy uzdrowiciel - Uzdrowienie grupy

Opis: To zaklęcie wprowadza skażenie do krwi wszystkich wrogów na wyznaczonym obszarze, zadając im przez pewien czas obrażenia niezależne od pancerza i odporności na obrażenia. Istoty pozbawione krwi są odporne na to zaklęcie (Krew zycia musi być aktywna).

Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt
Odnowienie: 40s
Wymagania: Poziom 8, 3 pkt Duchowego uzdrowiciela, Aura uzdrowienia

  • Regeneracja żywotności: 30%

Jedność

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duchowy uzdrowiciel - Jedność

Opis: Uzdrowienie grupy odnawia teraz o wiele więcej żywotności.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 12, Uzdrowienie grupy

  • Uzdrowienie Grupy odnawia teraz o wiele więcej żywotności.

Ożywienie

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duchowy uzdrowiciel - Ożywienie

Opis: Mag przywraca przytomność wszystkim poległym sprzymierzeńcom, którzy wracają do walki i otrzymują z powrotem część swojej żywotności i many lub wytrzymałości (Aura uzdrowienia musi być aktywna).

Typ: aktywowana
Koszt: 40 pkt
Odnowienie: 120s
Wymagania: Poziom 10, Aura uzdrowienia

  • Efekt: Wskrzesza poległych sprzymierzeńców
  • Regeneracja żywotności: 30%
  • Regeneracja many/wytrzymałości: 40%

Odnowa

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duchowy uzdrowiciel - Odnowa

Opis: Ożywienie odnawia teraz większą część żywotności i many lub wytrzymałości.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 14, Ożywienie

  • Regeneracja żywotności: +20%
  • Regeneracja wytrzymałości/many: +20%

Odmowa

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duchowy uzdrowiciel - Odmowa

Opis: Żaden kompetentny uzdrowiciel duchowy nie pozostawi towarzysza na ziemi, niezależnie od tego, ile razy ten upadnie.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 16, 4 pkt Uzdrowiciela dusz, Ożywienie

  • Odnowienie: -20s

Witalność

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duchowy uzdrowiciel - Witalność

Opis: Głęboka więź duchowego uzdrowiciela z Pustką daje mu niewiarygodną wytrzymałość.

Typ: bierna
Wymagania: Poziom 13, 5 pkt Uzdrowiciela duszy, Uzdrowienie grupy

  • Kondycja: +10
  • Tempo regeneracji żywotności: +100

Druga szansa

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duchowy uzdrowiciel - Druga szansa

Opis: Sama obecność duchowego uzdrowiciela daje jego sojusznikom ogromną odporność na urazy. Jeśli jakiś członek drużyny polegnie w bitwie w obecności uzdrowiciela, to po powrocie do przytomności nie otrzyma rany.

Typ: bierna
Wymagania: Poziom 12, 3 pkt Uzdrowiciela duszy, Ożywienie

  • Efekt: Niewrażliwość na rany

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.