Mag zagłębia się w chaotyczną naturę Pustki, zakręcając włókno prawdopodobieństwa i chwytając wrogów w sidła przerażających wizji.
EN: Zaklęcia z tej specjalizacji opierają się na mocy osłabiania wrogów, dlatego też mogą okazać się użyteczne - ich zakup nie jest jednak priorytetowy. Szczególną uwagę warto jedynie zwrócić na Klątwę śmierci, która jest niezwykle przydatna w czasie bitew z najpotężniejszymi wrogami.
» Zobacz wszystkie talenty dla specjalizacji Entropia
Klątwa udręki
Opis: Mag przeklina wroga, zwiększając na krótki czas wszystkie otrzymywane przezeń obrażenia.
Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 30s
Wymagania: Poziom 4
- Odporność na obrażenia wroga: -25%
- Czas trwania: 15s
Klątwa śmierci
Opis: Wszystkie udane trafienia w przeklęty cel stają się ciosami krytycznymi.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 8, 8 pkt Entropii, Klątwa udręki
- Szansa na cios krytyczny: 100%
Groza
Opis: Przerażające wizje rozdzierają umysł celu i ogłuszają go.
Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 20s
Wymagania: Poziom 3
- Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw dowolnemu wrogowi
- Czas trwania: 10s
Rozpacz
Opis: Groza zadaje również obrażenia duchowe, dopóki przeciwnik pozostaje ogłuszony.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 7, 2 pkt Entropii, Groza
- Obrażenia fizyczne: +2x
Klątwa pomyłki
Opis: Mag rzuca zaklęcie spętania, powodujące u wroga kłopoty z trafieniem swego celu; poza tym nie jest w stanie uzyskać ciosu krytycznego.
Typ: aktywowana
Koszt: 25 pkt Many
Odnowienie: 30s
Wymagania: Poziom 5, Groza, Klątwa udręki
- Atak wroga: -50%
- Szansa na cios krytyczny wroga: 0%
- Czas trwania: 10s
Klątwa spętania
Opis: Klątwa pomyłki sprowadza na wroga także zmęczenie, spowalniając jego ataki.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 9, 3 pkt Entropii, Klątwa pomyłki
- Prędkość ataku wroga: -75%
- Prędkość poruszania się wroga: -75%
Sen
Opis: Mag wpływa na umysły wszystkich wrogów na danym obszarze, próbując uśpić ich na pewien czas. Uśpiony przeciwnik obudzi się, jeśli zostanie zaatakowany.
Typ: aktywowana
Koszt: 40 pkt Many
Odnowienie: 30s
Wymagania: Poziom 6, 3 pkt Entropii, Groza
- Szansa na uśpienie: 50% przeciw normalnym przeciwnikom
- Czas trwania: 10s
- Zasięg: 6m
Śpiączka
Opis: Sen paraliżuje teraz swoje cele i czyni je podatnymi na atak nawet wtedy, gdy zostaną przebudzone.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 10, 5 pkt Entropii, Sen
- Szansa na paraliż: 100% przeciw śpiącym celom
Chmura entropii
Opis: Mag spowija wyznaczony obszar chaotyczną energią, atakując wrogów prostszymi formami wszystkich zaklęć entropii jednocześnie.
Typ: aktywowana
Koszt: 35 pkt Many
Odnowienie: 40s
Wymagania: Poziom 8, 4 pkt Entropii, Klątwa pomyłki, Sen
- Atak wroga: -25%
- Obrona wroga: -25%
- Szansa na uśpienie: 10% przeciw normalnym celom
- Szansa na ogłuszenie: 25% przeciw normalnym celom
- Czas trwania: 15s
Chmura śmierci
Opis: Chmura otrzymuje teraz pomniejsze ulepszenia pozostałych zaklęć Entropii, niezależnie od tego, czy mag je zna.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 12, 6 pkt Entropii, Chmura entropii
- Obrażenia duchowe: 0.2x co 1s
- Szybkość ataku wroga: -50%
- Szybkość poruszania się wroga: -50%
- Odporność przeciwnika na obrażenia: -25%
- Szansa na paraliż: 100% przeciw śpiącym wrogom
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!