Mag rządzi niebem i ziemią.
EN: Jedna z podstawowych specjalizacji każdego ofensywnego maga. Warto ją rozwijać, dzięki czemu z czasem postać będzie zadawać naprawdę poważne obrażenia od wymienionych żywiołów.
Kamienna pięść
Opis: Mag wyrzuca kamienny pocisk, który uderza w przeciwnika z ogromną siłą.
Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Many
Odnowienie: 15s
Wymagania: Poziom 2
- Obrażenia fizyczne: 4x
- Siła fizyczna: 4x
Pięść golema
Opis: Gęstość Kamiennej pięści wzrasta. Uderza teraz z olbrzymią siłą, czyniąc wielkie obrażenia zwłaszcza tym wrogom, których wcześniej otumanił łotrzyk.
Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Many
Odnowienie: 15s
Wymagania: Poziom 2, Kamienna pięść
- Obrażenia fizyczne: +2x
- Obrażenia fizyczne: 200% przeciwko zdezorientowanym celom
- Siła fizyczna: +2x
- Siła fizyczna: 200% przeciwko zdezorientowanym celom
Zamiana w kamień
Opis: Mag zamienia wroga w kamień, sprawiając, że tymczasowo nie może się poruszać. Należy jednak pamiętać, że na czas trwania efektu przeciwnik staje się odporniejszy na obrażenia.
Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 45s
Czas trwania: 15s
Wymagania: Poziom 4
- Szansa na unieruchomienie: 100% przeciwko każdemu wrogowi
- Odporność wroga na obrażenia: +50%
Wysuszenie
Opis: Zamiana w kamień pozostawia teraz przeciwnika bardziej odsłoniętego, zmniejszając ochronę przed atakami i czyniąc go bardziej podatnym na kruchość.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 8, 3 pkt Magii pierwotnej, Zamiana w kamień
- Odporność wroga na obrażenia: -30%
- Szansa na kruchość: 100% przeciwko zwykłym wrogom
Skalny pancerz
Opis: Warstwa kamienia zamyka maga w skorupie, która chroni go przed obrażeniami tak długo, jak długo ten tryb jest aktywny.
Typ: podtrzymywana
Podtrzymanie: 10% Many
Odnowienie: 5s
Wymagania: Poziom 3
- Pancerz: +25%
Łańcuch błyskawic
Opis: Mag przypala wroga błyskawicą, która następnie przeskakuje na innych przeciwników w pobliżu.
Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 20 s
Zasięg: 2m
Wymagania: Poziom 4
- Obrażenia od elektryczności: 3.14x bazowe obrażenia
- Siła żywiołu: 2x
- Przeskoki błyskawic: 2 razy
Reakcja łańcuchowa
Opis: Zamiana w kamień pozostawia teraz przeciwnika bardziej odsłoniętego, zmniejszając ochronę przed atakami i czyniąc go bardziej podatnym na kruchość.
Typ: ulepszenie
Rozmiar: +2m
Wymagania: Poziom 6, 2 pkt Magii pierwotnej, Łańcuch błyskawic
- Przeskoki błyskawic: 2 razy
- Obrażenia od elektryczności: 600% przeciwko chwiejącym się celom
- Siła żywiołu: 200% przeciwko chwiejącym się celom
Burza
Opis: Magiczne pioruny spadają z nieba na wskazany obszar pola bitwy i rażą znajdujących się w nim wrogów.
Typ: aktywowana
Koszt: 50 pkt Many
Odnowienie: 30 s
Czas trwania: 20 s
Zasięg: 15 m
Wymagania: Poziom 5, Łańcuch błyskawic
- Obrażenia od elektryczności: 0.6x na sekundę
- Siła żywiołu: 2x
Dwukrotny cios
Opis: Burzy zasadnicza wzbiera na sile i uderza w obszar znacznie częściej.
Typ: ulepszenie
Rozmiar: +2m
Wymagania: Poziom 9, 3 pkt Magii pierwotnej, Burza
- Częstotliwość uderzeń: -2s
Galwanizm
Opis: Mag staje się mistrzem we władaniu ziemią i piorunami, powodując znacznie wyższe obrażenia od elektryczności i nadając zaklęciom opartym na kamieniu o wiele większą efektywność.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 7, 7 pkt Magii pierwotnej, Zamiana w kamień, Burza
- Obrażenia od elektryczności: 0.6x na sekundę
- Siła żywiołu: 2x
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!