Magia pierwotna

Przewodnik gry Dragon Age II

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia pierwotna

Mag rządzi niebem i ziemią.

EN: Jedna z podstawowych specjalizacji każdego ofensywnego maga. Warto ją rozwijać, dzięki czemu z czasem postać będzie zadawać naprawdę poważne obrażenia od wymienionych żywiołów.

 

Kamienna pięść

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia pierwotna - Kamienna pięść

Opis: Mag wyrzuca kamienny pocisk, który uderza w przeciwnika z ogromną siłą.

Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Many
Odnowienie: 15s
Wymagania: Poziom 2

  • Obrażenia fizyczne: 4x
  • Siła fizyczna: 4x

Pięść golema

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia pierwotna - Pięść golema

Opis: Gęstość Kamiennej pięści wzrasta. Uderza teraz z olbrzymią siłą, czyniąc wielkie obrażenia zwłaszcza tym wrogom, których wcześniej otumanił łotrzyk.

Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Many
Odnowienie: 15s
Wymagania: Poziom 2, Kamienna pięść

  • Obrażenia fizyczne: +2x
  • Obrażenia fizyczne: 200% przeciwko zdezorientowanym celom
  • Siła fizyczna: +2x
  • Siła fizyczna: 200% przeciwko zdezorientowanym celom

Zamiana w kamień

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia pierwotna - Zamiana w kamień

Opis: Mag zamienia wroga w kamień, sprawiając, że tymczasowo nie może się poruszać. Należy jednak pamiętać, że na czas trwania efektu przeciwnik staje się odporniejszy na obrażenia.

Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 45s
Czas trwania: 15s
Wymagania: Poziom 4

  • Szansa na unieruchomienie: 100% przeciwko każdemu wrogowi
  • Odporność wroga na obrażenia: +50%

Wysuszenie

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia pierwotna - Wysuszenie

Opis: Zamiana w kamień pozostawia teraz przeciwnika bardziej odsłoniętego, zmniejszając ochronę przed atakami i czyniąc go bardziej podatnym na kruchość.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 8, 3 pkt Magii pierwotnej, Zamiana w kamień

  • Odporność wroga na obrażenia: -30%
  • Szansa na kruchość: 100% przeciwko zwykłym wrogom

Skalny pancerz

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia pierwotna - Skalny pancerz

Opis: Warstwa kamienia zamyka maga w skorupie, która chroni go przed obrażeniami tak długo, jak długo ten tryb jest aktywny.

Typ: podtrzymywana
Podtrzymanie: 10% Many
Odnowienie: 5s
Wymagania: Poziom 3

  • Pancerz: +25%

Łańcuch błyskawic

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia pierwotna - Łańcuch błyskawic

Opis: Mag przypala wroga błyskawicą, która następnie przeskakuje na innych przeciwników w pobliżu.

Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 20 s
Zasięg: 2m
Wymagania: Poziom 4

  • Obrażenia od elektryczności: 3.14x bazowe obrażenia
  • Siła żywiołu: 2x
  • Przeskoki błyskawic: 2 razy

Reakcja łańcuchowa

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia pierwotna - Reakcja łańcuchowa

Opis: Zamiana w kamień pozostawia teraz przeciwnika bardziej odsłoniętego, zmniejszając ochronę przed atakami i czyniąc go bardziej podatnym na kruchość.

Typ: ulepszenie
Rozmiar: +2m
Wymagania: Poziom 6, 2 pkt Magii pierwotnej, Łańcuch błyskawic

  • Przeskoki błyskawic: 2 razy
  • Obrażenia od elektryczności: 600% przeciwko chwiejącym się celom
  • Siła żywiołu: 200% przeciwko chwiejącym się celom

Burza

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia pierwotna - Burza

Opis: Magiczne pioruny spadają z nieba na wskazany obszar pola bitwy i rażą znajdujących się w nim wrogów.

Typ: aktywowana
Koszt: 50 pkt Many
Odnowienie: 30 s
Czas trwania: 20 s
Zasięg: 15 m
Wymagania: Poziom 5, Łańcuch błyskawic

  • Obrażenia od elektryczności: 0.6x na sekundę
  • Siła żywiołu: 2x

Dwukrotny cios

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia pierwotna - Dwukrotny cios

Opis: Burzy zasadnicza wzbiera na sile i uderza w obszar znacznie częściej.

Typ: ulepszenie
Rozmiar: +2m
Wymagania: Poziom 9, 3 pkt Magii pierwotnej, Burza

  • Częstotliwość uderzeń: -2s

Galwanizm

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia pierwotna - Galwanizm

Opis: Mag staje się mistrzem we władaniu ziemią i piorunami, powodując znacznie wyższe obrażenia od elektryczności i nadając zaklęciom opartym na kamieniu o wiele większą efektywność.

Typ: bierna
Wymagania: Poziom 7, 7 pkt Magii pierwotnej, Zamiana w kamień, Burza

  • Obrażenia od elektryczności: 0.6x na sekundę
  • Siła żywiołu: 2x

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.