Magia tajemna

Przewodnik gry Dragon Age II

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności - Magia tajemna

Magia tajemna czerpie moc z najgłębszych źródeł Pustki, chroniąc rzucającego i niszcząc jego wrogów.

EN: Niektóre talenty z tej specjalizacji są niezbędne zarówno dla maga ofensywnego, jak i defensywnego, dlatego też warto się nią zainteresować i poświęcić nań przynajmniej kilka punktów.

 

Broń żywiołów

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia tajemna - Broń żywiołów

Opis: Gdy to zaklęcie jest aktywne, mag korzysta z mocy swego kostura, by nadać broniom używanym przez innych członków drużyny siłę odpowiedniego żywiołu, dzięki czemu zadają większe obrażenia. Na przykład mag używający kostura ognia sprawia, że ataki innych członków drużyny zadają dodatkowe obrażenia od ognia.

Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 10% Wytrzymałości
Odnowienie: 5s
Wymagania: Poziom 4

  • Efekt: Dodatkowe obrażenia od żywiołu zależnego od rodzaju kostura (dla wszystkich członków drużyny)

Mistyczna tarcza

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia tajemna - Mistyczna tarcza

Opis: Gdy to zaklęcie jest aktywne, mag tworzy obronną aurę, która odbija ataki wroga.

Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 20% Wytrzymałości
Odnowienie: 5s
Wymagania: Poziom 3

  • Obrona: +20%

Tarcza żywiołów

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia tajemna - Tarcza zywiołów

Opis: Mistyczna tarcza pochłania teraz również część obrażeń od żywiołów.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 7, 2 pkt Magii tajemnej, Mistyczna tarcza

  • Odporność na ogień/zimno/elektryczność/naturę/duchowa: +20%

Mistyczny mur

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia tajemna - Mistyczny mur

Opis: Mistyczna tarcza chroni teraz wszystkich członków drużyny.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 9, 4 pkt Magii tajemnej, Mistyczna tarcza

  • Obrona dla członków drużyny: +5% przeciw ofierze
  • Odporność na magię dla członków drużyny: +5% (wymagana Tarcza żywiołów)

Uderzenie umysłu

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia tajemna - Uderzenie umysłu

Opis: Mag emituje z siebie falę telekinetycznej mocy, która odrzuca wrogów od tyłu i odwraca ich uwagę.

Typ: aktywowana
Koszt: 10 pkt Many
Odnowienie: 10s
Wymagania: brak

  • Redukcja poziomu zagrożenia: zależna od rangi wroga
  • Zasięg: 5m

Ogłuszajacy wybuch

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia tajemna - Ogłuszający wybuch

Opis: Uderzenie umysłu staje się niepowstrzymaną falą energii, która jest w stanie również ogłuszyć wrogów.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 3, Uderzenie umysłu

  • Siła fizyczna: +12x
  • Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw zwykłym wrogom
  • Zasięg: 8m

Bariera

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia tajemna - Bariera

Opis: Mag otacza siebie lub sprzymierzeńca polem telekinetycznym, które odbija dużą część obrażeń.

Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 45s
Wymagania: Poziom 5, Uderzenie umysłu

  • Odporność na obrażenia: 50%
  • Czas trwania: 6s

Mistyczna forteca

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia tajemna - Mistyczna forteca

Opis: Bariera skuteczniej osłania swój cel.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 9, 4 pkt Magii tajemnej, Bariera

  • Odporność na obrażenia: dodatkowe 50%

Miażdżące więzienie

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia tajemna - Miażdzące więzienie

Opis: Mag zamyka cel w zmniejszającej się telekinetycznej klatce, która w krótkim czasie zadaje duże obrażenia.

Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 30s
Wymagania: Poziom 6, 2 pkt Magii tajemnej, Uderzenie umysłu

  • Obrażenia fizyczne: 10.8x
  • Szybkość ataku wroga: -50% (40% szansy przeciw zwykłym wrogom)
  • Szybkość ruchu wroga: -50% (40% szansy przeciw zwykłym wrogom)
  • Czas trwania: 10s

Paraliżujące więzienie

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Magia tajemna - Paraliżujące więzienie

Opis: Miażdżące więzienie zadaje teraz więcej obrażeń i paraliżuje wrogów, którzy byli wcześniej spowolnieni.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 10, Miażdzące więzienie

  • Obrażenia fizyczne: +3.6x
  • Obrażenia fizyczne: 200% przeciw celom chwiejącym się
  • Szansa na paraliż: 40% przeciw zwykłym wrogom
  • Szansa na paraliż: 100% przeciw celom chwiejącym się

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.