Mag staje się mistrzem żywiołów ognia i lodu.
EN: Absolutna podstawa dla każdego ofensywnego maga. Warto inwestować zarówno w zaklęcia oparte na ogniu, jak i na lodzie, gdyż wielu przeciwników posiada odporność na jeden z tych żywiołów.
Uścisk zimy
Opis: Mag przywołuje falę zimna, która rani i spowalnia pojedynczego wroga.
Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Many
Odnowienie: 20s
Czas trwania: 10s
Wymagania: Poziom 2
- Obrażenia od zimna: 4.5x
- Siła żywiołu: 2x
- Szybkość ataku przeciwnika: -50%
- Szybkość ruchu przeciwnika: -50%
Zimowy wybuch
Opis: Uścisk zimy może teraz zamrozić przeciwnika, zaś niektórych może nawet uczynić kruchymi, co daje pole do popisu wojownikom i łotrzykom.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 6, 2 pkt Magii żywiołów, Uścisk zimy
- Szansa na zamrożenie: 100% przeciwko zwykłym wrogom
- Szansa na kruchość: 40% przeciwko zamrożonym wrogom
Stożek zimna
Opis: Stożek zabójczego lodu wystrzeliwuje z dłoni maga, by ranić i spowalniać wrogów.
Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 30s
Zasięg: 12m, półokrąg
Wymagania: Poziom 4, Uścisk zimy
- Obrażenia od zimna: 3.05x podstawowe obrażenia
- Siła żywiołu: 2x
- Szybkość ataku przeciwnika: -75%
- Szybkość ruchu przeciwnika: -75%
Wieczna zmarzlina
Opis: Stożek zimna zamienia wrogów w bryłę lodu, a nawet czyni ich kruchymi i podatnymi na kolejne ataki.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 8, 3 pkt Magii żywiołów, Stożek zimna
- Szansa na zamrożenie: 60% przeciwko zwykłym wrogom
- Szansa na kruchość: 20% przeciwko zamrożonym wrogom
Kula ognia
Opis: Mag rzuca kulę płomieni, która wybucha rozrzucając i paląc wrogów.
Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Many
Odnowienie: 20s
Zasięg: 5m, okrąg
Wymagania: Poziom 2
- Obrażenia od ognia: 1.35x
- Siła żywiołu: 2x
Parząca kula
Opis: Kula ognia uderza w większy obszar i jest bardziej prawdopodobne, że wyrzuci przeciwników w powietrze.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 6, 2 pkt Magii żywiołów, Kula ognia
- Siła żywiołu: +2x
Piromancja
Opis: Długa praktyka w używaniu płomieni sprawia, że zwiększają się wszystkie obrażenia od ognia zadawane przez maga, także te z kostura.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 3, Kula ognia
- Obrażenia od ognia: +25%
Burza ognista
Opis: Mag przywołuje niszczący deszcz płomieni, który spada na wskazany obszar.
Typ: aktywowana
Koszt: 60 pkt Many
Odnowienie: 30s
Czas trwania: 10s
Zasięg: 10m, okrąg
Wymagania: Poziom 5,Kula ognia
- Obrażenia od ognia: 1.3x na sekundę
- Siła żywiołu: 2x
Apokaliptyczna burza ognia
Opis: Burza ognista płonie teraz intensywniej i na większym obszarze,
Typ: ulepszenie
Zasięg: +5m
Wymagania: Poziom 9, 3 pkt Magii żywiołów, Burza ognista
- Obrażenia od ognia: +0.4x
Mistrzostwo żywiołów
Opis: Mag nauczył się władać obydwoma przeciwstawnymi żywiołami, stając się mistrzem w wykorzystywaniu zarówno ognia, jak i lodu.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 10, 7 pkt Magii żywiołów, Stożek zimna, Burza ognista
- Obrażenia od ognia: +25%
- Obrażenia od zimna: +25%
- Wskaźnik regeneracji Many: +10
- Szansa na kruchość: 100% przeciwko zamrożonym celom
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!