Magowie mocy to straszny widok na polu bitwy - naginają prawa natury, by miażdżyć, rzucać i pozbawiań sił ich wrogów. Krąg w Kirkwall zamieszkuje znacznie większa niż zazwyczaj liczba magów specjalizujących się w tego typu magii, zaś ich badania doprowadziły do znaczącego postępu w tej sferze.
Premia: +125% do siły fizycznej dla wszystkich ataków i zaklęć, +125% do siły żywiołów dla wszystkich ataków i zaklęć
Ograniczenie: Hawke
EN: Bardzo dobra specjalizacja dla maga, którego celem jest zadawanie dużych obrażeń. Talenty z tego drzewka doskonale potęgują efekty magii ofensywnej.
Pięść Stwórcy
Opis: Mag uderza przeciwnikami o ziemię z niewiarygodną siłą, przed którą nie chroni żaden pancerz.
Typ: aktywowana
Koszt: 40 pkt Many
Odnowienie: 15s
Wymagania: Poziom 7
- Obrażenia fizyczne: 2.7x przeciw dowolnemu wrogowi
- Pancerz przeciwnika: chwilowo 0%
- Szansa na ogłuszenie: 20% przeciw normalnym przeciwnikom
- Zasięg: 6m
Furia Stwórcy
Opis: Pięść Stwórcy może być teraz częściej używana.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 11, 3 pkt Maga mocy, Pięść Stwórcy
- Odnowienie: -5s
Młot Stwórcy
Opis: Pięść Stwórcy uderza teraz wrogów na dużo większym obszarze. Przeciwnicy chwiejący się od ciosów wojownika są szczególnie narażeni na ten atak.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 13, 4 pkt Maga mocy, Pięść Stwórcy
- Obrażenia fizyczne: 600% przeciw chwiejącym się celom
- Zasięg: 10m
Wybuch telekinetyczny
Opis: Mag przywołuje falę telekinetycznej mocy, która odrzuca wrogów od epicentrum wybuchu.
Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 20s
Wymagania: Poziom 8
- Siła fizyczna 20x
- Zasięg: 6m
Uderzenie telekinetyczne
Opis: Wybuch telekinetyczny tworzy teraz potężniejszą falę mocy.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 12, 2 pkt Maga mocy, Wybuch telekinetyczny
- Siła fizyczna: +10x
Nieporuszony
Opis: Mag osłabia siłę fizyczną i siłę żywiołów wszelkich trafiających go ataków, zyskując niemal pełną odporność na powalenie na ziemię oraz inne efekty przerywające walkę.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 8, Pięść Stwórcy
- Krzepa: +100
Wpływ otchłani
Opis: Mag tworzy wir energii, który ściąga wrogów do swego środka i poważnie ich spowalnia.
Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 25s
Wymagania: Poziom 9, 2 pkt Maga mocy, Wybuch telekinetyczny
- Siła fizyczna: 30x
- Szybkość ataku wroga: -50% Szybkość poruszania się wroga: -50%
- Czas trwania: 5s
- Zasięg: 10m
Skraj otchłani
Opis: Wpływ otchłani ściąga teraz ku sobie wrogów na większym obszarze.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 13, 4 pkt Maga mocy, Wpływ otchłani
- Zasięg: 15m
Pierścień grawitacji
Opis: Mag przekierowuje grawitację na pełnym obszarze, by znacznie zmniejszyć szybkość wrogów. Im bliżej centrum tego pola znajduje się przeciwnik, tym mocniejszy jest efekt zaklęcia.
Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 40s
Wymagania: Poziom 10, 2 pkt Maga mocy, Pięść Stwórcy, Wybuch telekinetyczny
- Prędkość ataku wroga: zależna od odległości od epicentrum
- Obrona wroga: -25%
- Prędkość poruszania się wroga: zależna od odległości od epicentrum
- Czas trwania: 20s
- Zasięg: 12m
Sfera grawitacji
Opis: Pierścień grawitacji ma teraz większy promień działania.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 14, 4 pkt Maga mocy, Pierścień grawitacji
- Zasięg: 18m
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!