Wściekłość, jaka ogarnia Andersa na myśl o złym traktowaniu magów przez Zakon, szybko przemieniła Justyniana w Ducha Zemsty.
Ograniczenie: Anders
EN: Umiejętności tej specjalizacji są bardzo zróżnicowane - od tych niezbędnych, po kompletnie niepotrzebnie. Kilka z nich zasługuje jednak na większą uwagę i choć jeden punkt talentu.
Oko w oko
Opis: Hawke wspiera Andersa, co pomaga mu zachować koncentrację.
Typ: bierna
Wymagania: Przyjaciel
- Obrażenia fizyczne, od ognia, zimna, elektryczności, sił natury, duchowe: +10
Bez kompromisu
Opis: "Magowie będą wolni". To postanowienie popycha Andersa do działania, niezależnie od przeszkód.
Typ: bierna
Wymagania: Rywal
- Tempo regeneracji żywotności: +50
Panaceum
Opis: Anders zawsze miał talent do uzdrawiania. Gdy ten tryb jest aktywny, sojusznicy szybko odzyskują żywotność, nawet w samym środku walki. Ten tryb pozwala Andersowi używać Pomocy sprzymierzeńcom i Przegrupowania, ale nie może być aktywny w tym samym czasie, co Zemsta. Anders nie może również rzucać zaklęć ofensywnych, dopóki działa ten efekt.
Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 40% Many
Odnowienie: 10 s
Wymagania: Poziom 7
- Prędkość regeneracji żywotności: +50 dla wszystkich członków drużyny
- Zasięg: 6m
Zemsta
Opis: W tym trybie Anders zyskuje pewną kontrolę nad żyjącym wewnątrz niego duchem. Jego ataki oraz zaklęcia zadają dużo poważniejsze obrażenia, może on również używać Męczennika, lecz staje się bardziej podatny na obrażenia i nie może zostać uzdrowiony (ten tryb nie może być aktywny w tym samym czasie, co Panaceum).
Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 20% Many
Odnowienie: 20 s
Wymagania: Poziom 7
- Efekt: Niewrażliwość na konwencjonalne leczenie
- Obrażenia: +10%
- Odporność na obrażenia: -50%
Gniew
Opis: Gdy Zemsta jest aktywna, skupiona wściekłość Andersa zwiększa obrażenia zadawane przez jego ataki i zaklęcia.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 11, 2 pkt Zemsty, Zemsta
- Obrażenia: +10%
Przegrupowanie
Opis: Anders potrafi ożywiać poległych przyjaciół nawet w samym środku bitwy, odnawiając również część ich żywotności i wytrzymałości lub many (Panaceum musi być aktywne).
Typ: aktywowana
Koszt: 45 pkt
Odnowienie: 120s
Wymagania: Poziom 10, Panaceum
- Efekt: Wskrzesza poległych sojuszników
- Regeneracja żywotności: 30%
- Regeneracja many/wytrzymałości: 40%
Pomoc sprzymierzeńcom
Opis: Prowadząc hospicjum w Kirkwall, Anders nauczył się bardzo dużo o uzdrawianiu. Potrafi teraz zastosować tę wiedzę, by uleczyć całą drużynę jednym zaklęciem (Panaceum musi być aktywne).
Typ: aktywowana
Koszt: 45 pkt
Odnowienie: 120s
Wymagania: Poziom 8, Panaceum
- Regeneracja żywotności: 30%
Męczennik
Opis: Anders poświęca własną żywotność, by odnowić manę i szybciej rzucać zaklęcia (Zemsta musi być aktywna).
Typ: aktywowana
Koszt: 5% żywotności
Odnowienie: brak
Wymagania: Poziom 9, Zemsta
- Efekt: Aktualnie odnawiające się zaklęcia stają się szybciej dostępne
- Regeneracja many: 5%
Prędka sprawiedliwość
Opis: Czerpiąc siłę ze swojej furii, Anders zyskuje możliwość częstszego rzucania wszystkich swoich zaklęć.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 10, 2 pkt Zemsty, Zemsta
- Ponowne użycie: 80% dla wszystkich zaklęć
Krew mego wroga
Opis: Anders nie spocznie, póki nie dopnie swego celu. Każdy wróg, którego zabija, odnawia część jego żywotności (Zemsta musi być aktywna).
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 12, Męczennik
- Regeneracja żywotności: minimalnie 10%, zależnie od rangi wroga
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!