Prawdziwy łupieżca posmakował rytualnie przygotowanej krwi smoka. To coś więcej niż stan umysłu. Ci straszliwi wojownicy rozkoszują się śmiercia i odzyskują energię dzięki cierpieniu swoich wrogów.
Premia: +5% do obrażeń fizycznych, +5% do obrażeń od ognia, +5% do obrażeń od zimna, +5% do obrażeń od elektryczności, +5% do obrażeń od natury, +8% do obrażeń duchowych
Ograniczenie: Hawke
EN: Dobry wybór dla postaci o złym charakterze. Rozwijając większość drzewka zdolności można stworzyć maszynę, która będzie tym skuteczniejsza, im więcej wrogów zabije.
Szał krwi
Opis: Łupieżca nie zna bólu, ale zemsta nie jest mu obca. Zadawane przezeń obrażenia zwiększają się z każdą otrzymaną raną.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 7
- Obrażenia: do 200% (odwrotnie proporcjonalne do żywotności)
Pożarcie
Opis: Łupieżca rozszarpuje wroga i pochłania jego siły życiowe, by odnowić własne.
Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 120s
Wymagania: Poziom 8
- Obrażenia fizyczne: 1x
- Regeneracja żywotności: 1x obrażeń od broni
Żarłoczność
Opis: Pożarcie staje się tak potężne, że trafieni nim wrogowie zaczynają się chwiać i stają się podatni na dalsze ataki maga lub łotrzyka.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 12, Pożarcie
- Obrażenia fizyczne: +0.25x
- Regeneracja żywotności: +0.25x obrażeń od broni
- Szansa na zachwianie: 100%
- Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw zwykłym wrogom
Nienasycenie
Opis: Pożarcie staje się znacznie potężniejsze, szczególnie jeśli łotrzyk obniżył wcześniej zdolności obronne celu.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 14, 2 pkt Łupieżcy, Pożarcie
- Obrażenia fizyczne: +0.25x
- Obrażenia fizyczne: 300% przeciw celom zdezorientowanym
- Regeneracja żywotności: +0.25x obrażeń od broni
- Regeneracja żywotności: 300% od celów zdezorientowanych
- Odnowienie: -20s
Szał ofiarny
Opis: Łupieżca poświęca żywotność, by zwiększyć moc Szału krwi. Przez pewien czas każda rana otrzymana przez łupieżcę zwiększa zadawane przez niego obrażenia.
Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 25s
Wymagania: Poziom 9, 2 pkt Łupieżcy, Szał krwi
- Obrażenia Szału Krwi: 2x
- Czas trwania: 10s
Trwały szał
Opis: Łupieżca może częściej używać Szału ofiarnego.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 13, 3 pkt Łupieżcy, Szał ofiarny
- Odnowienie: -5s
Aura bólu
Opis: Gdy ten tryb jest aktywny, łupieżca jest spowity aurą psychicznego bólu, która zadaje obrażenia duchowe zarówno jemu, jak i pobliskim wrogom.
Typ: podtrzymywana
Podtrzymanie: 10% Wytrzymałości
Odnowienie: 5 s
Wymagania: Poziom 10, Pożarcie, Szał krwi
- Obrażenia duchowe: 0.5x za każdy impuls
- Żywotność: -5% za każdy impuls
- Częstotliwość impulsów: 4s
- Zasięg: 6m
Fala bólu
Opis: Aura bólu zadaje wrogom znacznie większe obrażenia, przy takim samym wydatku żywotności przez łupieżcę.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 14, 4 pkt Łupieżcy, Aura bólu
- Obrażenia duchowe: +0.25x za każdy impuls
Szał bólu
Opis: Aura bólu pochłania teraz mniej żywotności. Im niższa żywotność łupieżcy, tym mniej punktów żywotności kosztuje Aura.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 16, 5 pkt Łupieżcy, Aura bólu
- Żywotność: do -2.5% za każdy impuls (wprost proporcjonalnie do aktualnego zdrowia)
Ferwor
Opis: Śmierć wroga na krótki czas przyspiesza wszelkie akcje łupieżcy.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 13, 4 pkt Łupieżcy, Aura bólu, Szał ofiarny
- Obrażenia: do 200% (odwrotnie proporcjonalne do żywotności)
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!