Mistrz Bitwy, walcząc w pojedynkę, jest skuteczną maszyną do zabijania, zaś w większym gronie staje się doświadczonym przywódcą – umożliwia towarzyszom zmianę losów bitwy.
EN: Drzewko to oferuje całkiem interesujące zdolności, zwłaszcza kiedy się je odpowiednio rozwinie. Nie jest może niezbędne do przetrwania, ale warto co jakiś czas ulokować w nim kilka punktów.
Wzmocnienie
Opis: Wojownik szykuje się do długiej bitwy i bierze głęboki oddech, odzyskując część wytrzymałości.
Typ: aktywowana
Koszt: brak
Odnowienie: brak
Wymagania: Poziom 3
- Regeneracja wytrzymałości: 5%
Wezwanie do boju
Opis: Wojownik mobilizuje swych sojuszników, na krótki czas zwiększając prędkość regeneracji many lub wytrzymałości członków drużyny oraz udzielając im efektów Mocy, Kontroli, Odwrócenia ostrza lub Egidy żywiołów, jeśli któryś z tych trybów jest w tej chwili aktywny.
Typ: aktywowana
Koszt: 15 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 30s
Wymagania: Poziom 4
- Efekt: Moc, Kontrola, Odwrócenie ostrza lub Egida żywiołów działają na wszystkich sojuszników, jeśli są aktywne
- Prędkość regeneracji many/wytrzymałości sojuszników: +200
- Czas trwania: 10s
Zjednoczenie
Opis: Jeśli wojownik używa Wezwania do Boju w połączeniu z Mocą, Kontrolą, Odwróceniem ostrza lub Egidą żywiołów, pozostali sojusznicy otrzymują również efekt ulepszonych wersji tych umiejętności. Ponadto jeszcze bardziej zwiększa się ich szybkość regeneracji many lub wytrzymałości.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 8, 2 pkt Mistrza bitwy, Zjednoczenie
- Efekt: Ulepszone efekty Mocy, Kontroli, Odwrócenia ostrza lub Egidy żywiołów, jeśli są aktywne
- Prędkość regeneracji many/wytrzymałości sojuszników: +400
Synergia bojowa
Opis: Gdy ten tryb jest aktywny, wojownik i pozostali członkowie drużyny znajdujący się w zasięgu walczą jako zgrany, śmiercionośny oddział (tego trybu nie można używać w połączeniu z Odwagą).
Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 30% Wytrzymałości
Odnowienie: 10s
Wymagania: Poziom 5
- Obrona: +5% za każdego sojusznika, dla wszystkich członków drużyny
- Redukcja obrażeń: +3% za każdego sojusznika, dla całej drużyny
- Zasięg: 10m
Nieustraszona synergia
Opis: Gdy Synergia bojowa jest aktywna, wojownik skuteczniej ściąga na siebie uwagę wrogów.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 9, 2 pkt Mistrza bitwy, Synergia bojowa
- Transfer poziomu zagrożenia: +50% zagrożenia generowanego przez sojuszników przekazywane wojownikowi
Bohaterska synergia
Opis: Wojownik poświęca się, by ratować członków drużyny i zasłania ich przed ciosami wroga.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 11, 2 pkt Mistrza bitwy, Synergia bojowa
- Wojownik poświęca się, by ratować członków drużyny i zasłania ich przed ciosami wroga.
Głębokie rezerwy
Opis: Ogromne doświadczenie bojowe wojownika zwiększa jego krzepę w walce.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 6, Wzmocnienie
- Tempo regeneracji many/wytrzymałości: 10%
Drugi oddech
Opis: Po wielu latach szkolenia, wojownik wypracował w sobie głębokie rezerwy sił życiowych. Może z nich skorzystać, by natychmiast odnowić wytrzymałość.
Typ: aktywowana
Koszt: brak
Odnowienie: 60s
Wymagania: Poziom 8, Wzmocnienie
- Regeneracja wytrzymałości: 100%
Głęboki oddech
Opis: Wojownik może częściej używać Drugiego oddechu.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 12, Drugi oddech
- Odnowienie: -15s
Ostatnia ofensywa
Opis: Wojownik szybko odzyskuje siły po niedawnym wysiłku.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 14, Drugi oddech
- Efekt: Odnawiające się talenty stają się dostępne nieco szybciej
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!