Przodownik wierzy, że najlepszą obroną jest atak. Jego potężnym ciosom dorównuje bezlitosna biegłość.
EN: Efekty użycia umiejętności z tego drzewka mogą być naprawdę spektakularne - zwłaszcza te najbardziej zaawansowane. Zdolności te można śmiało polecić każdemu wojownikowi nastawionemu na ofensywę.
Opanowanie
Opis: Wojownik jest zdyscyplinowany i zadaje spokojne, uważne ciosy. Tego trybu nie można używać w połączeniu z Mocą.
Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 15% Wytrzymałości
Odnowienie: 5s
Wymagania: Poziom 3
- Atak: +10%
Dowodzenie
Opis: W trybie Opanowania wojownik zadaje jeszcze dokładniejsze ciosy, co zwiększa szansę ciosu krytycznego.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 8, 2 pkt Przodownika, Opanowanie
- Szansa na cios krytyczny: +10%
Moc
Opis: Wojownik skupia się na potężnych ciosach, które rozcinają wrogów na połowy. Tego trybu nie można używać w połączeniu z Opanowaniem.
Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 20% Wytrzymałości
Odnowienie: 5s
Wymagania: Poziom 3
- Obrażenia: +10%
Mięśnie
Opis: Gdy Moc jest aktywna, ciosy krytyczne zadawane przez wojownika są o wiele groźniejsze.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 7, 2 pkt Przodownika, Opanowanie
- Obrażenia ciosu krytycznego: +25%
Rozszczepienie
Opis: Ataki wojownika przez krótką chwilę zadają o wiele więcej obrażeń.
Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 20s
Wymagania: Poziom 6, 2 pkt Przodownika, Moc, Opanowanie
- Obrażenia: +100%
- Czas trwania: 10s
Wielkie cięcie
Opis: Wojownik zachowuje teraz przez dłuższy czas premię do obrażeń z Rozszczepienia, a ponadto wytrąca niektórych wrogów z równowagi, pozwalając magom i łotrzykom wykorzystać tę słabość.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 10, 4 pkt Przodownika, Rozszczepienie
- Szansa na zachwianie: 40% przeciw zwykłym wrogom
- Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw celom kruchym
- Czas trwania: +5s
Niszczyciel
Opis: Wojownik jest teraz elitarnym żołnierzem. Jego doświadczenie bojowe sprawia, że potrafi zadawać przeciwnikom niewiarygodny ból.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 7, 3 pkt Przodownika, Opanowanie
- Odporność wroga na obrażenia: 90% przeciw zwykłym atakom wojownika
- Odporność wroga na obrażenia: 50% przeciw trafieniom krytycznym wojownika
Napaść
Opis: Przez pewien czas wojownik zadaje wszystkie ciosy ze zwiększoną siłą i zadaje nimi większe obrażenia.
Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 30s
Wymagania: Poziom 5, 3 pkt Przodownika, Moc
- Obrażenia: +100%
- Siła fizyczna: 3x
- Czas trwania: 15s
Oblężenie
Opis: Kiedy wojownik używa Napaści, każdy atak trafia również wrogów stojących w pobliżu wybranego celu.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 9, 4 pkt Przodownika, Napaść
- Obrażenia fizyczne: 1x przeciw wszystkim pobliskim wrogom za każde trafienie
Masakra
Opis: Wojownik bezlitośnie atakuje najsłabszych przeciwników. Kiedy wróg straci pewną ilość żywotności, kolejny cios najprawdopodobniej zabije go od razu.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 12, 4 pkt Przodownika, Rozszczepienie
- Efekt: Zabójczy cios przeciw normalnym wrogom poniżej 20% żywotności
- Efekt: Zabójczy cios przeciw porucznikom poniżej 10% żywotności
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!