Dziecię radiacji
Rangi: 1
Wymagania: Przetrwanie 70
Prawdziwe z ciebie dziecię radiacji. Podczas przechodzenia przez kolejne zabójcze etapy choroby popromiennej twoje zdrowie regeneruje się coraz szybciej.
Entomolog
Rangi: 1
Wymagania: Przetrwanie 45, Inteligencja 4
Profit „Entomolog" dodaje 50% do obrażeń podczas walki ze zmutowanymi insektami, np. radrakanami, wielkimi modliszkami czy radskorpionami.
Erudycja
Rangi: 1
Wymagania:30, Inteligencja 4
„Erudycja" daje ci dwa dodatkowe punkty umiejętności podczas awansu na kolejny poziom. Ten profit najlepiej wybrać na początku przygody, aby jego skuteczność była jak największa.
Kanibal
Rangi: 1
Wymagania: brak
"Kanibal" pozwala ci jeść trupy w trybie skradania się, aby odzyskiwać zdrowie. Za każdym razem, gdy pożywiasz się w ten sposób, tracisz karmę, a jeśli ktoś cię zobaczy, twój czyn zostaje uznany za zbrodnię przeciwko naturze.
Lekkozbrojny
Rangi: 1
Wymagania: Przetrwanie 45
Gdy masz na sobie lekką zbroję lub nie masz zbroi w ogóle, biegasz o 10% szybciej.
Pojmowanie
Rangi: 1
Wymagania: Inteligencja 4
Dzięki temu profitowi zyskujesz dwa razy tyle Punktów Doświadczenia, czytając czasopisma, oraz jeden dodatkowy punkt umiejętności, czytając księgi umiejętności.
Szalony rewolwerowiec
Rangi: 1
Wymagania: Broń palna 45 lub Broń energetyczna 45
„Szalony Rewolwerowiec" redukuje modyfikatory celności, gdy poruszasz się, używając jednoręcznej broni palnej lub energetycznej.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!