Poziom I
Inteligencja, poziom I
Efekt:
- Bazowe Natężenie Znaków: +10%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Zakup tego atrybutu to absolutna konieczność - wszak bez niego, blokujesz sobie możliwość wykupienia atrybutów 2-go poziomu związanego ze Znakami.
Warzenie Eliksirów
Efekt:
- Umożliwia warzenie eliksirów przy pomocy składników alchemicznych.
Wymagania: Talent ten otrzymasz w trakcie Prologu.
Uwagi: brak
Mrozie: Kolejny niezbędny do gry atrybut. Tym razem jednak nie musisz go kupować - Vesemir sam "podaruje" ci go.
Wschód Księżyca
Efekt:
- Natężenie Znaków: +100%
Wymagania: Brązowy Talent, wypicie Eliksiru z serca golema
Uwagi: Atrybut działa jedynie w świetle księżyca.
Mrozie: Przydatność tego atrybutu zależy od twojego stylu gry. Jeżeli lubisz pracować w nocy, to wydając nań Talent, na pewno go nie zmarnujesz. Jeśli zaś preferujesz walkę w świetle słońca, możesz sobie darować.
Poziom II
Inteligencja, poziom II
Efekt:
- Bazowe Natężenie Znaków: +10%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Drugi stopień inteligencji nie zapewnia żadnych nowych premii, jednak jest niezbędny do dalszego rozwoju tej cechy oraz Znaków. A wierz mi, chcesz to dalej rozwijać.
Zielarstwo
Efekt:
- Umożliwia identyfikowanie ziół i pozyskiwanie składników.
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Atrybut niezbędny w alchemii. Biorąc pod uwagę fakt, że alchemia jest jednym z najważniejszych aspektów gry, powinieneś ten atrybut wykupić jako jeden z pierwszych.
Znajomość Potworów
Efekt:
- Pozwala Gerlatowi przypomnieć sobie wiedzę na temat często spotykanych potworów.
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Kompletnie zbędne, ponieważ całą wiedzę o potworach znajdziesz w księgach.
Przyrządzanie Olejów
Efekt:
- Umożliwia przyrządzanie olejów na podstawie przepisów.
Wymagania: Brązowy Talent, Warzenie Eliksirów
Uwagi: brak
Mrozie: W prawdzie bez olejów można się obyć, jednak dosyć wydatnie ułatwiają one grę. Może nie na samym początku, ale sugeruję nabyć ten atrybut.
Poziom III
Inteligencja, poziom III
Efekt:
- Bazowe Natężenie Znaków: +20%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Odblokowuje 4-ty poziom atrybutów związanych ze Znakami.
Mrozie: Kolejny krok w kierunku polepszenia inteligencji Wiedźmina - tym razem mamy już niezłą premię do Natężenia Znaków, no i możliwość odblokowania kolejnego stopnia Znaków. Warto kupić.
Znajomość Rytuału Oczyszczenia
Efekt:
- Umożliwia przeprowadzenie Rytuału Oczyszczenia w Miejscach Mocy, usuwającego z ciała trucizny i szkodliwe czynniki.
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Można sobie odpuścić i zamiast tego stosować eliksiry. Zwłaszcza, że Miejsc Mocy nigdy nie ma, kiedy są potrzebne.
Pozyskiwanie Składników
Efekt:
- Umożliwia pozyskiwanie większej ilości składników z roślin i szczątków potworów.
Wymagania: Srebrny Talent, Zielarstwo, Oprawianie
Uwagi: brak
Mrozie: Atrybut ten znacznie ułatwia proces alchemii, ponieważ wyraźnie zwiększa ilość spotykanych ingrediencji alchemicznych. Nie jest on niezbędny, ale jeśli masz wolny Srebrny Talent, warto pomyśleć o jego zakupie.
Przygotowywanie Petard
Efekt:
- Umożliwia produkcję petard na podstawie przepisów.
Wymagania: Srebrny Talent, Przyrządzanie Olejów
Uwagi: brak
Mrozie: Petardy ułatwiają grę, chociaż można ją spokojnie przejść bez wyprodukowania choćby jednej. To, czy kupisz ten atrybut, zależy już wyłącznie od twojego stylu gry. A właściwie od tego, czy chcesz się nimi wspomagać w czasie walki. Osobiście ich za dużo nie używałem.
Poziom IV
Inteligencja, poziom IV
Efekt:
- Bazowe Natężenie Znaków: +20%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Odblokowuje 5-ty poziom atrybutów związanych ze Znakami.
Mrozie: Bez premii, jednak możliwość rozwinięcia Znaków o piątą gałąź drzewka jest warta tej inwestycji.
Skupienie
Efekt:
- Długość działania efektów Znaków: +25%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Wydłużenie działania efektów Znaków o 1/4 to dosyć spore udogodnienie; myślę, że warte poświęcenia nań jednego Srebrnego Talentu.
Znajomość Rytuału Życia
Efekt:
- Umożliwia wykonywanie Rytuału Życia w Miejscach Mocy; odblokowuje czasowo przyspieszoną regenerację.
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Tak jak w wypadku poprzedniego Rytuału, tak i tutaj odradzam wykupywanie tego atrybutu - także i tym razem, można go skutecznie zastąpić odpowiednimi eliksirami.
Magiczny Szał
Efekt:
- Natężenie Znaków: +25%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Działa tylko w wypadku, jeśli Geralt ma poniżej 25% Żywotności.
Mrozie: Kiedy masz już poniżej 25% Żywotności to niewiele może cię uratować... a już na pewno nie wzmocnione Znaki. Polecam zaoszczędzić Talent i polegać na eliksirach.
Poziom V
Inteligencja, poziom V
Efekt:
- Bazowe Natężenie Znaków: +40%
Wymagania: Złoty Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Jeśli lubisz się wspomagać Znakami w czasie walki - bierz ten atrybut bez wahania. 40% mocniejsze Natężenie Znaków potrafi zwalić przeciwnika z nóg, i to dosłownie. Z drugiej strony, jeśli nie używasz za dużo Znaków, warto zaoszczędzić Złoty Talent - identyczny efekt można otrzymać rozwijając swoje szermiercze rzemiosło.
Wytrzymałość Mentalna
Efekt:
- Obniża koszt Energii przy rzucaniu Znaków o 25%
Wymagania: Złoty Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Na tym etapie gry powinieneś mieć już dość Energii, żeby nie musieć jej oszczędzać. Niemniej, jeśli uważasz, że to co masz, to wciąż za mało - wykup go.
Natężenie
Efekt:
- Natężenie Znaków: +20%
Wymagania: Złoty Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Kolejna premia do Natężenia Znaków, sprawiająca, że z naszego Wiedźmina robi się już mały czarodziej... nie jest to jednak premia ratująca życie, więc lepiej się zastanowić przed poświęceniem Złotego Talentu.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!