Poziom I
Uczeń
Efekt:
- Po wzmocnieniu wywołuje Powalenie w zasięgu 180°
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Po wzmocnieniu wywołuje Powalenie, co umożliwia wykończenie przeciwnika jednym ciosem. Absolutna podstawa.
Znak Aard, poziom I
Efekt:
- Może wywołać Powalenie w zasięgu 90°
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Kolejny "wspomagacz" do Powalenia. Warto wziąć.
Ogłuszenie
Efekt:
- Może wywołać Ogłuszenie
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Ogłuszenie jest również dosyć pożądanym efektem, ponieważ pozwala na dobicie przeciwnika jednym atakiem. Myślę, że warto zainwestować tu jeden Talent.
Poziom II
Adept
Efekt:
- Po wzmocnieniu wywołuje Powalenie w zasięgu 180°
- Natężenie Znaku: +25%
Wymagania: Brązowy Talent, stopień "Uczeń"
Uwagi: brak
Mrozie: Ten atrybut zwiększa Natężenie wzmocnionego Znaku o 1/4, co jest dosyć zadowalającym wynikiem, zwłaszcza na początku gry. Brązowy Talent to niewielka cena.
Znak Aard, poziom II
Efekt:
- Może wywołać Powalenie w zasięgu 90°
- Natężenie Znaku: +25%
Wymagania: Brązowy Talent, Inteligencja, poziom I
Uwagi: brak
Mrozie: Teoretycznie niewielka różnica względem poziomu I-ego, jednak na początku gry dosyć odczuwalna. Atrybut warty poświęcenia nań Talentu.
Wytrącanie broni
Efekt:
- Może wywołać Rozbrojenie
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Dosyć ciekawy atrybut, który jak sama nazwa wskazuje, potrafi wytrącić przeciwnikowi oręż, czyniąc go właściwie bezbronnym. Atrybut ten nadaje walkom efektowności, jednak z pewnością nie jest on niezbędny.
Potężny Podmuch
Efekt:
- Szansa na Powalenie: +25%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Atrybut ten daje kolejny, całkiem przydatny bonus do Powalenia. Warto go wziąć, choć w początkowych etapach gry powinny wystarczyć premie z bazowych umiejętności.
Poziom III
Specjalista
Efekt:
- Po wzmocnieniu wywołuje Powalenie w zasięgu 270°
- Natężenie Znaku: +50%
Wymagania: Srebrny Talent, stopień "Adept"
Uwagi: brak
Mrozie: Wykupując ten talent zwiększasz kąt, który obejmie działanie wzmocnionego Znaku, a także jego moc. Uważam, że warto.
Znak Aard, poziom III
Efekt:
- Może wywołać Powalenie w zasięgu 90°
- Natężenie Znaku: +50%
Wymagania: Srebrny Talent, Inteligencja, poziom II
Uwagi: brak
Mrozie: Po zakupieniu tego atrybutu uzyskasz kolejne 25% mocy Natężenia Znaku, a także odblokujesz kolejną gałąź drzewka rozwoju. Moim zdaniem, jak najbardziej warto wydać tutaj jeden Talent.
Pięść wiatru
Efekt:
- Zwiększa szanse na Powalenie
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Działa tylko w Stylu Srebrnym Szybkim.
Mrozie: Kolejny bonus do Powalenia, jednak tym razem nie jestem przekonany, co do wartości ew. zakupu. Trzeba bowiem zauważyć, że premia ta działa tylko w Stylu Srebrnym Szybkim, zaś walka z potworami podatnymi na ten Styl jest z reguły na tyle szybka, że nie ma potrzeby wspomagania się Znakami.
Grom
Efekt:
- Szansa na Ogłuszenie: +25%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Bardzo przydatny atrybut. Co prawda na początku gry premie z bazowych umiejętności powinny wystarczyć by skutecznie ogłuszyć cel, jednak w późniejszej fazie rozgrywki warto wydać jeden Talent właśnie na ten atrybut.
Poziom IV
Ekspert
Efekt:
- Po wzmocnieniu wywołuje Powalenie w zasięgu 360°
- Natężenie Znaku: +75%
Wymagania: Srebrny Talent, stopień "Specjalista"
Uwagi: brak
Mrozie: Poziom Eksperta zapewnia, że wzmocniony Znak Aard będzie działał na wszystkich przeciwników wokół ciebie, co świetnie się sprawdza kiedy jesteś otoczony; zwłaszcza, że Natężenie Znaku wynosi już 75%! Zdecydowanie polecam.
Znak Aard, poziom IV
Efekt:
- Może wywołać Powalenie w zasięgu 90°
- Natężenie Znaku: +75%
Wymagania: Srebrny Talent, Inteligencja, poziom III
Uwagi: brak
Mrozie: Po zakupieniu tego atrybutu uzyskasz kolejne 25% mocy Natężenia Znaku, a także odblokujesz kolejną gałąź drzewka rozwoju. Moim zdaniem, jak najbardziej warto wydać tutaj jeden Talent.
Znak Aard, poziom IV
Efekt:
- Działanie efektów Znaku: +50%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Średnio przydatny atrybut. Kiedy już ogłuszysz lub powalisz przeciwnika, zadanie kończącego ciosu jest kwestią kilku sekund. Można rozważyć pomysł zakupu tej umiejętności, jednak na pewno nie zaraz po otrzymaniu pierwszych Srebrnych Talentów.
Zwiększona Efektywność
Efekt:
- Koszt rzucenia Znaku: -20%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Przydatny atrybut, zwłaszcza na początku gry, kiedy Geralt ma mało Energii. Nie jest jednak niezastąpiony - odpowiednio duża produkcja eliksirów przyspieszających regenerację Energii (patrz "Puszczyk") może okazać się nawet trafniejsza, niż wydawanie Srebrnego Talentu.
Poziom V
Mistrz
Efekt:
- Po wzmocnieniu wywołuje Powalenie w zasięgu 360°
- Natężenie Znaku: +100%
Wymagania: Złoty Talent, stopień "Ekspert"
Uwagi: brak
Mrozie: Poziom Mistrza, oprócz zasięgu 360°, zapewnia również zwiększenie Natężenia Znaku o całe 100%! Efekt takiego wzmocnionego Znaku jest naprawdę porażający. Zdecydowanie polecam!
Znak Aard, poziom V
Efekt:
- Może wywołać Powalenie w zasięgu 90°
- Natężenie Znaku: +100%
Wymagania: Złoty Talent, Inteligencja, poziom IV
Uwagi: brak
Mrozie: Ostatni poziom Znaku Aard, dający już 100% większe Natężenie Znaku. Nim jednak go zakupisz, warto pomyśleć, czy jeden poziom niższy nie daje zadowalających efektów - wszak musisz pamiętać, że Złotych Talentów nie masz zbyt wiele do wydania.
Wicher
Efekt:
- Szansa na Powalenie: +25%
- Szansa na Rozbrojenie: +25%
- Szansa na Ogłuszenie: +25%
Wymagania: Złoty Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Byłby to bardzo przydatny atrybut, gdyby nie wymagał straty Złotego Talentu... niestety, nie jest on raczej wart tak wygórowanej ceny.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!