Wstęp
W trakcie wędrówki przez Hiberheim natkniesz się na trzy obozy Niepokalanych. Jeśli uda ci się pokonać w kamień-papier-nożyce przywódcę przynajmniej jednego z nich, dowiesz się, że kultyści przybyli do krainy wróżek w celu zabijania impów i napełnienia ich krwią Gwiezdnych Kamieni. Informacja ta rozpocznie niniejsze zadanie. Jeśli przegrasz wszystkie mini-gry i od razu zabijesz Niepokalanych, misja zostanie dodana do dziennika w momencie wejścia do Kuźni Żywiołów.
Opis
Zadanie to jest zasadniczo dość krótkie, bowiem gdy tylko dowiesz się o celu podróży Niepokalanych, twoim celem stanie się Kuźnia Żywiołów w Hiberheimie - to właśnie tam tworzony jest Krwawy Kamień.
Na miejscu zastaniesz samą Pośredniczkę. Po krótkiej i niezbyt owocnej wymianie argumentów kobieta zabierze artefakt i zniknie, pozostawiając ci do towarzystwa czwórkę akolitów przemienionych w demony (poz. 11). Twoi przeciwnicy znają się na magii i potrafią zadawać sporo obrażeń, ale mimo tego walka nie powinna być szczególnie wymagająca - zwłaszcza, gdy będziesz pamiętać o ich wrazliwości na ataki hydrozoficzne. Zabicie demonów zapewni ci ok. 10000 PD i zakończy niniejsze zadanie, za co zyskasz kolejne 3300 PD. Warto również wspomnieć, że jeden z akolitów pozostawi po sobie Rozkazy - ich recytacja przed główną bramą warowni króla Boreasa w Hiberheimie unicestwi blokującą przejście barierę.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!