Dragon Age: Początek

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek

Dział "solucja" zawiera pełne opisy przejścia poszczególnych lokacji, które przyjdzie ci eksplorować podczas podróży po Ferelden w Dragon Age: Początek.

Jeśli szukasz solucji dodatku zatytułowanego Przebudzenie, skieruj się do tego działu.

Prolog

  1. Człowiek szlachcic
  2. Dalijski elf
  3. Krasnolud plebejusz
  4. Krasnolud szlachcic
  5. Magin
  6. Miejski elf

Rytuał Dołączenia, bitwa o Ostagar

  1. Ostagar
  2. Głusza Korcari
  3. Wieża Ishal

Zdobywanie sojuszników

  1. Lothering

Krąg Maginów

  1. Przystań na jeziorze Kalenhad
  2. Wieża Kręgu
  3. Pustka
  4. Pustka - Czysta Pustka
  5. Pustka - Płonąca wieża
  6. Pustka - Rozdarty mag
  7. Pustka - Inwazja mrocznych pomiotów
  8. Pustka - Koszmar templariusza
  9. Pustka - Wewnętrzne sanktuarium

Redcliffe

  1. Wioska Redcliffe
  2. Zamek Redcliffe

Denerim

  1. Denerim, dzielnica targowa
  2. Denerim, zamtuz "Perła"
  3. Denerim, brudna boczna uliczka
  4. Denerim, mroczna aleja
  5. Denerim, zaniedbana uliczka
  6. Denerim, opuszczony budynek

Poszukiwania Urny Świętych Prochów

  1. Wioska Azyl
  2. Zburzona świątynia
  3. Szczyt góry
  4. "Próba"

Las Brecilian

  1. Obóz Dalijczyków
  2. Wschodnia i zachodnia część lasu
  3. Ruiny

Góry Mroźnego Grzbietu

  1. Przełęcz w Górach Mroźnego Grzbietu
  2. Orzammar, dzielnica gminu
  3. Orzammar, Diamentowy Zakątek
  4. Orzammar, Arena Prób
  5. Orzammar, Kurzowisko
  6. Orzammar, kryjówka kartelu
  7. Głebokie Ścieżki, Thaig Aeducana
  8. Głebokie Ścieżki, Rozstaje Caridina
  9. Głebokie Ścieżki, Thaig Ortana
  10. Głebokie Ścieżki, Okopy Umarłych
  11. Głebokie Ścieżki, Kowadło Pustki

Zjazd Możnych

  1. Denerim, posiadłość arla Eamona
  2. Denerim, posiadłość arla Denerim
  3. Denerim, Fort Drakon
  4. Denerim, elfie obcowisko
  5. Denerim, pałac królewski

Plaga

  1. Redcliffe
  2. Denerim
  3. Fort Drakon

Zadania poboczne

  1. Zadania towarzyszy
  2. Zadania Kantora
  3. Kolektyw magów
  4. Nieregularni Blackstone'a
  5. Drobne przysługi
  6. Pozostałe zadania

DLC

Kamienny więzień (The Stone Prisoner)

  1. Przełęcz Sulchera
  2. Honnleath

Twierdza Strażnika (Warden's Keep)

  1. Obóz
  2. Szczyt Wojownika

Powrót do Ostagaru (Return to Ostagar)

  1. Ziemie banna Lorena
  2. Ostagar

Kroniki mrocznych pomiotów (Darkspawn Chronicles)

  1. Wstęp
  2. Bramy miasta
  3. Dzielnica targowa
  4. Elfie obcowisko
  5. Dzielnica pałacowa
  6. Fort Drakon

Pieśń Leliany (Leliana's Song)

  1. Denerim, dzielnica targowa
  2. Posiadłość
  3. Kryjówka
  4. Posiadłość - powrót
  5. Lochy
  6. Świątynia Stwórcy
  7. Wichrowe urwisko

Golemy z Amgarraku (Golems of Amgarrak)

  1. Grota na Głębokich Ścieżkach
  2. Amgarrak

Polowanie na czarownicę (Witch Hunt)

  1. Głusza Korcari
  2. Krąg maginów
  3. Thaig Cadasha
  4. Elfickie ruiny
  5. Pustkowia Smoczych Kości

Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.