Wstęp
Na zachód od Pękniny możesz natrafić na norskie ruiny o nazwie Angarvunde. W środku spotkasz Medresi Dran. Rozmowa z kobietą może zainicjować niniejszą misję.
Eksploracja
Angarvunde
1 - wyjście na zewnątrz.
2 - Medresi Dran.
3 - wielka sala.
4 - przejście wiodące do Ruin Angarvunde.
5 - przejście powrotne prowadzące z Ruin Angarvunde. Nieopodal znajdziesz dźwignię, która usunie jedną z przeszkód w zamkniętym przejściu (8).
6 - przejście wiodące do Katakumb Angarvunde.
7 - przejście powrotne prowadzące z Katakumb Angarvunde. Nieopodal znajdziesz dźwignię, która usunie jedną z przeszkód w zamkniętym przejściu (8).
8 - zamknięte przejście w głąb grobowca. Otworzysz je za pomocą dwóch dźwigni (5, 7).
11 - skarbiec. Natkniesz się tutaj na kufer draugra-bossa, jak również smoczą ścianę, która nauczy się pojedynczego słowa Krzyku Zwierzęcego Oddania.
Ruiny Angarvunde
4 - przejście prowadzące z Angarvunde.
5 - przejście wiodące z powrotem do Angarvunde.
9 - kamienny stół. Znajdziesz na nim księgę umiejętności pt. Cykl Linia Czasu, tom 1.
10 - dźwignia. Z jej pomocą otworzysz wszystkie kraty w tej sali.
Katakumby Angarvunde
6 - przejście prowadzące z Angarvunde.
7 - przejście wiodące z powrotem do Angarvunde.
Opis
Medresi Dran pożali ci się na "tchórzy", którzy mieli jej pomóc w odkopaniu starożytnych norskich ruin. Niestety, pojawienie się "kilku nieumarłych" sprawiło, że robotnicy uciekli, a prace stanęły w miejscu. Dunmerka poprosi cię o pomoc w oczyszczeniu drogi z kłopotliwych lokatorów. Jeśli się zgodzisz, rozpoczniesz niniejsze zadanie.
Twój pierwszy cel jest dosyć jasny: musisz skierować się do głównej sali (3) i zabić trzy rezydujące tam draugry. Kiedy to zrobisz, powiadom o tym Medresi. Badaczka od razu pobiegnie w dół i zatrzyma się przy zatrzaśniętcyh wrotach. Dunmerka poprosi cię o odnalezienie sposobu na ich otwarcie i podaruje klucz, którym otworzysz drzwi wiodące do Katakumb Angarvunde (6).
Teraz czeka cię długa, wypełniona walkami z draugrami wędrówka przez Katakumby oraz Ruiny Angarvunde. Po przejściu każdej z tych lokacji i powrocie do wielkiej sali drugim wyjściem odnajdziesz dźwignie (5, 7), których aktywacja otworzy pojedynczą kratę w przejściu (8), gdzie czeka Medresi. Jednocześnie w każdej z tych lokacji znajdziesz sporo losowych łupów, jak również pułapek, dlatego stąpaj powoli i ostrożnie.
Kiedy otworzysz całe przejście, wróć do głównej sali (). Podekscytowana Medresi natychmiast pobiegnie w kierunku świeżo odsłoniętego fragmentu ruin i... Zginie od jednej z pułapek. W związku ze śmiercią zleceniodawczyni pozostanie ci spenetrowanie reszty Angarvunde w poszukiwaniu nagrody. Znajdziesz m.in. kufer przywódcy draugrów i smoczą ścianę, która nauczy cię słowa Krzyku Zwierzęcego Oddania. Misja zostanie zakończona wraz ze śmiercią Medresi.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!