>

Podążaj Twitter Facebook

Najczęściej zadawane pytania

Pytania

Oto najczęśćiej zadawane pytania przez naszych klientów.

Czy w sklepie EnklawaNetwork można kupić gry pudełkowe?

Gdzie znajdę zakupiony klucz licencyjny?

Jak aktywować grę na platformie Steam?

Jak aktywować grę na platformie Uplay?

Jak aktywować grę na platformie Origin?

Jak aktywować grę na platformie Battle.net?

Kupiłem grę, lecz nie otrzymałem klucza. Co teraz?

Co oznacza, że gra "znajduje się w przedsprzedaży"?

Dlaczego wymagane jest podanie kompletnych danych adresowych?

Aktywowałem grę, lecz nie działa. Co zrobić?

Gdzie mogę znaleźć informacje na temat polityki prywatności sklepu?

Jak skontaktować się z obsługą sklepu?

Odpowiedzi

Czy w sklepie EnklawaNetwork można kupić gry pudełkowe?

Nie. Na chwilę obecną w naszym sklepie można kupić jedynie cyfrowe wersje gier, które dostarczamy w formie klucza licencyjnego. Taki klucz należy następnie aktywować na platformie, do której jest przypisany.


Gdzie znajdę zakupiony klucz licencyjny?

Po otrzymaniu wpłaty klucze wysyłane są osobnymi wiadomościami e-mail (1 klucz = 1 e-mail). Wszystkie zakupione produkty znajdziesz również w zakładce Moje zamówienia na stronie sklepu. Przejdź tam, a następnie kliknij "Wyświetl", by odnaleźć klucz.


Jak aktywować grę na platformie Steam?

1. Pobierz oficjalną aplikację Steam i zainstaluj ją na swoim komputerze.

2. Uruchom aplikację Steam. Jeśli posiadasz konto na platformie Steam, zaloguj się na nie. Jeśli nie, wybierz opcję rejestracji, a następnie zaloguj się na utworzonym właśnie koncie.

3. Następnie w górnym menu wybierz "Aktywacja produktu w Steam...".

4. Przed tobą pojawi się okno "Aktywacji produktu". Zapoznaj sie z informacją i kliknij "Dalej".

5. Zapoznaj się z treścią umowy użytkownika Steam, a następnie kliknij "Zgadzam się".

6. W nowym oknie pojawi się pole, w które należy wprowadzić zakupiony klucz produktu. Po wpisaniu kodu kliknij "Dalej".

7. Gra zostanie dodana do twojej biblioteki Steam. Teraz wystarczy ją pobrać i zainstalować na swoim dysku twardym. Udanej zabawy!


Jak aktywować grę na platformie Uplay?

1. Pobierz oficjalną aplikację Uplay i zainstaluj ją na swoim komputerze.

2. Uruchom aplikację Uplay. Jeśli posiadasz konto na platformie Uplay, zaloguj się na nie. Jeśli nie, wybierz opcję rejestracji, a następnie zaloguj się na utworzonym właśnie koncie.

3. W głównym menu kliknij na ikonę klucza z podpisem "Aktywuj produkt".

4. W nowym oknie pojawi się pole, w którym należy umieścić zakupiony klucz produktu. Gdy przepiszesz kod, kliknij "Ok".

5. Upewnij się, że klucz dotyczy zakupionej przez ciebie gry. Jeśli wszystko jest w porządku, kliknij "Aktywuj".

6. Od tego momentu w zakładce "Moje gry" pojawi się odblokowany właśnie produkt. Wystarczy go teraz pobrać, zainstalować i można grać. Udanej zabawy!


Jak aktywować grę na platformie Origin?

1. Pobierz oficjalną aplikację Origin i zainstaluj ją na swoim komputerze.

2. Uruchom aplikację Origin. Jeśli posiadasz konto na platformie Origin, zaloguj się na nie. Jeśli nie, wybierz opcję rejestracji, a następnie zaloguj się na utworzonym właśnie koncie.

3. W głównym menu spójrz w lewy, górny róg aplikacji. Kliknij "Origin" na górnym pasku, a następnie wybierz opcję "Wykorzystaj kod produktu".

4. W kolejnym oknie zostaniesz poproszony o podanie kodu produktu. Zamieść tam zakupiony klucz, a następnie kliknij "Dalej".

5. Jeżeli nie wystąpią żadne błędy, zostaniesz poinformowany o pomyślnej aktywacji gry. Odnajdziesz ją teraz w zakładce "Moje gry". Przejdź tam, by pobrać i zainstalować grę na swoim dysku twardym. Udanej zabawy!


Jak aktywować grę na platformie Battle.net?

1. Pobierz oficjalną aplikację Battle.net i zainstaluj ją na swoim komputerze.

2. Uruchom aplikację Battle.net. Jeśli posiadasz konto na platformie Battle.net, zaloguj się na nie. Jeśli nie, wybierz opcję rejestracji, a następnie zaloguj się na utworzonym właśnie koncie.

3. W głównym menu aplikacji wybierz "Konto", a następnie "Dodaj grę".

4. W nowym oknie pojawi się pole, w którym należy umieścić zakupiony klucz licencyjny. Zamieść go tam, a następnie kliknij "Aktywuj".

5. Jeśli aktywacja zakończy się sukcesem, zostaniesz przeniesiony do profilu gry. Stamtąd będziesz mógł pobrać instalator gry, a następnie zainstalować ją na swoim dysku twardym. Udanej zabawy!


Kupiłem grę, lecz nie otrzymałem klucza. Co teraz?

W pierwszej kolejności proszę upewnić się, czy zakupiony produkt nie znajduje się w "przedsprzedaży". Jeśli tak, klucz zostanie wysłany tuż przed premierą gry.

Jeśli produkt nie znajduje się w przedsprzedaży, a e-mail z kluczem nie dotarł, proszę sprawdzić zakładkę "Moje zamówienia". Jeżeli i tam nie będzie klucza, proszę wysłać nowe zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy i skierować je do działu "Reklamacji". Wówczas sprawę rozpatrzymy indywidualnie.


Co oznacza, że gra "znajduje się w przedsprzedaży"?

Gry często trafiają do sprzedaży jeszcze przed swoim wydaniem - to właśnie wtedy mówimy o "przedsprzedaży". W praktyce oznacza to, że zakupiony klucz gry otrzymasz nie zaraz po złożeniu zamówienia, lecz dopiero w pobliżu premiery gry - najczęściej dzień wcześniej. Jeśli nie chcesz od razu płacić za zamówienie przedpremierowe, w momencie wyboru płatności wybierz "tradycyjny przelew bankowy". W takim przypadku opłatę za swoje zamówienie będziesz musiał uiścić najpóźniej do 7 dni przed dniem wydania gry - inaczej zamówienie zostanie anulowane.


Dlaczego wymagane jest podanie kompletnych danych adresowych?

Prowadzimy sprzedaż w pełni ewidencjonowaną, dlatego formularz wymaga, by każdy klient podał swoje podstawowe dane adresowe. Ponadto podanie prawidłowych danych ułatwia proces odzyskiwania konta w momencie kradzieży, a także czyni płatności wiarygodniejszymi. Zapewniamy przy tym, że wszystkie dane są u nas bezpieczne i wykorzystywane jedynie zgodnie z regulaminem.


Aktywowałem grę, lecz nie działa. Co zrobić?

Standardowo nie udzialamy pomocy technicznej w przypadku problemów z uruchomieniem zakupionej gry. W takim przypadku najlepiej zwrócić się o pomoc do jej wydawcy lub zadań pytanie na naszym forum.


Co oznacza, że gra "znajduje się w przedsprzedaży"?

Dokładne informacje na temat polityki prywatności sklepu, jak również innych części składowych sieci EnklawaNetwork.pl znajdują się pod nininejszym adresem.


Jak skontaktować się z obsługą sklepu?

Najszybciej można skontaktować sie z nami poprzez formularz kontaktowy lub pisząc e-maila na adres sklep [at] enklawanetwork.pl. Odpowiadamy na bieżąco we wszystkie dni robocze w godz. 9:00-16:00 i w czasie nieprzekraczającym 24h (także w weekendy).