Sekcje: NewsPod lupąSolucja i poradnikVademecumLeksykonGaleria

Pod lupą

Wielka przygoda małej załogi - recenzja The Great Whale Road

, dodano 12.10.2017 23:54

W ostatnim czasie motyw wikińskich wypraw jest niezwykle popularny i nic dziwnego, że twórcy gier próbują to wykorzystać. Jedną z produkcji, która postanowiła wybić się dzięki fenomenowi skandynawskich wojowników i odkrywców, jest The Great Whale Road. W debiutanckie dzieło hiszpańskiego studia Sunburned Games miałem już okazję zagrać rok temu, gdy zostało ono udostępnione na Steamie w wersji z Wczesnym Dostępem. Po ponad roku testów gra doczekała się pełnego wydania i to najlepszy moment, by ocenić, czy wykorzystała drzemiący w niej potencjał.

więcej...

Solucja i poradnik

Dział solucja zawiera szczegółowy poradnik przejścia poszczególnych misji w The Elder Scrolls V: Skyrim. Zadania uszeregowano zgodnie z wewnętrznym podziałem gry, a więc na wątek główny, zadania związane z różnymi frakcjami, zadania poboczne oraz tzw.

Wiedźmin 3: Dziki Gon to ogromna, wielowątkowa gra. Wśród wojennej zawieruchy, jaka panuje pomiędzy Królestwami Północy a Nilfgaardem łatwo zgubić drogę, co w nieprzystępnym świecie Białego Wilka może skończyć się tragicznie.

Dział ten opisuje miejsca, które w Planescape: Torment może odwiedzić Bezimienny, a także kolejne rozdziały jego podróży po Sigil. Sekcja ta jest w tej chwili niekompletna, jednak jest na bieżąco aktualizowana, by wkrótce stać się kompletnym kompendium o Mieście Drzwi i jego okolicy.

Poniższa sekcja jest w całości poświęcona opisowi przejścia Divinity: Original Sin. Dzieło Larian Studios po raz kolejny przenosi nas do krainy Rivellonu, tym razem na kilkaset lat przed wydarzeniami znanymi z wcześniejszych gier z serii Divinity.

The Banner Saga jest grą pełną wyborów, a podjęcie trafnych decyzji jest z reguły niełatwe. Niniejsza solucja oraz poradnik przeprowadzą cię krok po kroku przez pierwszą odsłonę historii ludzi, varlów i kolejnego najazdu drążycieli.

więcej...

Vademecum

Vademecum Wiedźmina 3 zawiera w sobie szereg porad związanych z niełatwą sztuką przetrwania na spowitym wojną pograniczu Królestw Północy i Nilfgaardu.

Wieloświat jest miejscem niezwykle barwnym, różnorodnym, ale i niebezpiecznym. Poniższe poradniki pomogą ci przetrwać w nim i ułatwią odkrycie zagadki własnej nieśmiertelności.

AtrybutyCechyTabela doświadczeniaTalentyZdolności

więcej...

Leksykon

Wybierz gry rozpoczynające się na literę:
A B C D E F G H I J K L M N O P R S Ś T U V W X

Skyrim to od dawna oczekiwana, nowa odsłona kultowej serii gier RPG Elder Scrolls i kontynuacja Gry Roku 2006, The Elder Scrolls IV: Oblivion!Całe Tamriel znalazło się na krawędzi. Wysoki król ze Skyrim został zamordowany. Sojusze tworzą się i rozpadają w nadciągającej grze o tron.Pośród rozpoczynającego się konfliktu budzi się o wiele groźniejsze, starożytne zło. Smoki, od dawna ukryte między wierszami Pradawnych Zwojów, powróciły do Tamriel.

Wiedźmin 3: Dziki Gon to fantastyczna, nieliniowa i pełna grozy opowieść, osadzona w całkowicie otwartym świecie. Wciel się w Geralta z Rivii, członka elitarnej kasty łowców potworów, i wyrusz w swoją największą podróż. W trawionym wojną świecie, pośród chaosu i intryg, przyjdzie Ci stawić czoła wrogowi straszniejszemu niż wszystko to, z czym dotychczas mierzyła się ludzkość - kawalkadzie upiornych jeźdźców zwanych Dzikim Gonem.

The Banner Saga to gra RPG inspirowana legendami Wikingów. Ręcznie malowane pejzaże przedstawiają świat zawieszony w wieczystym półmroku. Miasta i osady zaczynają pogrążać się w chaosie. Bohaterowie porzucają swe domostwa i przemierzają krainę, zbierając towarzyszy broni by odbyć wielką bitwę przeciwko nowej, tajemniczej sile. Wybór gracza ma wpływ na narrację.

Witamy w Sigil - "Mieście Drzwi". W miejscu gdzie możesz znaleźć bramy do wszystkich istniejących światów, pod warunkiem, że masz odpowiedni klucz. To neutralny grunt, w którym spotykają się istoty ze wszystkich zakątków wieloświata. Nad wszystkim rozciąga się cień Pani Bólu, enigmatycznej władczyni miasta. To miejsce gdzie słowo potężniejsze jest od miecza, gdzie wiara ma siłę kształtowania światów i zmiany praw fizyki.

Wampirzy lord Harkon odzyskał władzę. Używając Pradawnych Zwojów, chce dokonać czegoś nie do pomyślenia - zgasić słońce. Czy dołączysz do starożytnego zakonu Strażników Świtu, by go powstrzymać? Wybór należy do Ciebie - zagraj w dodatek z całkiem nową frakcyjną linią zadań i nowymi lokacjami. Cechy charakterystyczne: Nowa broń, zbroje, czary i Krzyki. Dołącz do Strażników Świtu i używaj zupełnie nowych kusz.

więcej...

Sekcje: NewsPod lupąSolucja i poradnikVademecumLeksykonGaleria