Gry: Leksykon

Wybierz gry rozpoczynające się na literę:
A B C D E F G H I J K L M N O P R S Ś T U V W X Y Z

Na sto lat przed tym, jak Geralt i inni wiedźmini pojawili się na kontynencie, Koniunkcja Sfer sprowadziła na niego niezliczone rzesze potworów. Ludzkość desperacko potrzebowała sposobu na walkę z hordą bestii, by przetrwać. Wyrusz śladami młodego, ambitnego maga Alzura i jego towarzyszki Lily, którzy podejmują się niebezpiecznego zadania stworzenia żywej broni, która raz na zawsze wyeliminuje zagrożenie ze strony potworów.

Witaj w Novigradzie! Nie daj się zwieść pięknu i bogactwu tego miasta — od środka toczy je zgnilizna. O kontrolę nad jego ulicami wszelkimi dostępnymi środkami walczą przywódcy lokalnego półświatka. Ostatnio jednak dzieją się dziwne rzeczy, a rywalizujące ze sobą do niedawna gangi zaczęły współpracować. Z chaosu coś się rodzi, pytanie dlaczego? A co najważniejsze, co? POZNAJ SYNDYKAT, NOWĄ FRAKCJĘ GWINTA! Koniec z tajemnicami — Syndykat dołącza do GWINTA jako szósta grywalna frakcja! Zbierz ponad 90 nowych kart, reprezentujących mroczne sekrety novigradzkiego półświatka, w tym 15 kart wielofrakcyjnych (po 3 na każdą istniejącą frakcję), które możesz wykorzystać w swoich dotychczasowych taliach.

Dodatek Pan Lusterko to ponad 70 nowych kart, które przedstawiają wpływ Gauntera o’Dima — czyli samego Pana Lusterko — na świat Wiedźmina oraz jego rolę w kluczowych wydarzeniach w historii Kontynentu. Wśród nowych kart znajdziecie nowy typ legendarnych kart frakcyjnych, które zmieniają swój wygląd oraz umiejętności w toku rozgrywki. Dodatek zawiera także 11 kart neutralnych, do wykorzystania przez wszystkie frakcje, oraz nowe statusy i umiejętności do wzmocnienia Waszych talii.

W świecie pełnym koszmarów i monstrów ludzkość desperacko potrzebowała nowego oręża, żeby odwrócić losy tego nierównego boju. Zmyślny Alzur stworzył zatem wiedźminów, zawodowych zabójców potworów o wyjątkowej sile, szybkości i zwinności, którym nakazano ostateczne rozwiązanie problemu stwarzanego przez bestie. Podzieleni na cechy, łowcy ci doskonalili swoje umiejętności i przekazywali zdobytą wiedzę przyjmowanym do terminu nowicjuszom.

GWINT to dynamiczne, pełne intryg karciane starcia potężnych armii znanych ze świata Wiedźmina. W grze o zwycięstwie decyduje nie tylko szczęście, ale przede wszystkim umiejętności gracza: intuicja, improwizacja i taktyczne konstruowanie własnej talii. W czasie trzech rund, dowodzący stającymi naprzeciw siebie armiami mają do dyspozycji potężnych bohaterów, mistyczne zaklęcia i umiejętności, które mogą przechylić szalę zwycięstwa.

Północ rośnie w siłę, a Radowid powraca, by pokazać swoim wrogom prawdziwą sprawiedliwość — wymierzaną ogniem i mieczem. Możesz stanąć u jego boku lub sprzeciwić się królewskim nakazom, ale cokolwiek wybierzesz, weźmiesz udział w najbardziej zażartych bojach w historii GWINTA. NOWE SPOSOBY PROWADZENIA WOJNY Wykorzystaj nowe możliwości taktyczne, żeby zapewnić sobie przewagę na polu boju.

Strony: « Pierwsza 2 3 4