Endless Space 2: Awakening

Podstawowe informacje

Endless Space 2: Awakening wprowadza do gry Nakalimów, jedną z głównych grywalnych frakcji, oraz imperium Akademii. Teraz masz możliwość bezpośredniej interakcji i prowadzenia negocjacji z Isyanderem. Akademia musi bardziej zaangażować się w kształtowanie przyszłości galaktyki, ponieważ jego wielki plan nabiera rozpędu, a plotki o Upadłych zaczynają się rozprzestrzeniać.

FRAKCJA NAKALIMÓW

Rozległe niegdyś imperium galaktyczne, które popadło w ruinę, gdy jego bogowie, Upadli, zostali zamordowani. Ta starożytna rasa pobożnych odkrywców marzy o dniu, w którym ci sami bogowie powrócą. Fakt, że przebudzili się ze snu, oznacza, że połowa ich proroctwa się wypełniła. A reszta?

Mają sporą przewagę technologiczną, ale są w tyle z nauką i muszą polegać na znalezieniu nowych reliktów, aby nauczyć się nowych technologii. Ich związek z Akademią pozwala im przejąć kontrolę nad innymi systemami dzięki wpływowi ich świątyń. Następnie mogą je przekazać Akademii (oczywiście w zamian za pokaźną nagrodę).

CZWORO BOHATERÓW NAKALIMÓW

Nakalimowie to starożytna frakcja pobożnych odkrywców i wojowników. Ich bohaterowie skupiają się na eksploracji, rozwijaniu systemów i wpływach z dyplomacji, z czego czerpią duże korzyści.

FLOTA NAKALIMÓW

Floty Nakalimów mają silną obronę i służą do eksploracji, więc imperium używa ich jak narzędzi, szukając swoich starożytnych terytoriów w celu ponownego odkrycia i podboju.

POMNIEJSZA FRAKCJA XIRMISALÓW

Xirmisalowie to filozofowie wrażliwi na pył, uzdolnieni w zdobywaniu większych zysków oraz w eksploatowaniu egzotycznych i dziwnych planet. Ich pragnieniem jest spokój, znalezienie ujścia dla ich ciekawości oraz żeby nikt ich nie wykorzystywał ze względu na niezwykłe zdolności.

IMPERIUM AKADEMII

Akademia przeobraziła się w imperium, które zarządza systemami gwiezdnymi oraz flotami i kolonizuje nowe światy. Isyander, przywódca, będzie składał propozycje dołączenia do ekspansji – w nagrodę może ofiarować wyjątkowe funkcje Akademii i statki z imionami.

FUNKCJE W AKADEMII

Isyander decyduje, kto obejmie cztery wpływowe funkcje w Akademii, biorąc pod uwagę wkład wniesiony w ich rozwój terytorialny:

  • „Włócznia Isyander” obejmuje tymczasowe dowództwo nad atakami przeprowadzanymi przez dwie mistrzowskie floty Akademii oraz okręt flagowy „Bezbarwna pięść”.
  • „Mistrz pyłu” trzyma klucze do skarbu Akademii (przede wszystkim do rezerw dyplomatycznych) i może z niego korzystać według własnego uznania. Sprawuje także pieczę nad statkiem „Suma wszystkich cierpień”.
  • „Strażnik krypty” daje ci możliwość wyboru partii politycznej niedostępnej aktualnie w senacie i udostępnia tymczasowo wszystkie prawa partii. Statek „Instrument woli” też należy do ciebie.
  • „Bibliotekarz” otrzymuje dostęp do poufnych informacji za opłatą. Odpowiada na szeroki zakres pytań: od ekonomicznych, wojskowych, dyplomatycznych itd. aż do tajemnic z historii galaktyki. Ma również kontrolę nad statkiem „Stróż wiedzy”.

News

więcej...