Copper Dreams konsekwetnie zmierza do realizacji swojego Kickstarterowego celu, a Whalenought Studios ujawnia kolejne szczegóły na temat mechaniki gry. Tym razem poruszono kwestie skradania oraz rozwijania postaci.
Copper Dreams jest grą opartą na skradaniu i przetrwaniu, dlatego tym zagadnieniom poświęcono sporo miejscu. Artykuł przedstawia różne typy zachowań wrogów, sposoby unikania wykrycia, ale również czynniki wpływające na wszczęcie alarmu. W grze Whalenough Studios nawet najmniejszy nieuważny dźwięk może zaniepokoić strażnika, który następnie wezwie posiłki i znacząco utrudni wykonanie misji!
Kolejna ważna sprawa to system rozwoju postaci. W Copper Dreams nie uświadczymy Punktów Doświadczenia. Nie będzie również progresu umiejętności w oparciu o korzystanie z nich jak w grach Bethesdy. Whalenoght Studios chce uniknąć grindowania tak PD, jak i zdolności, i proponuje dość skomplikowany system, w którym gracz nagradzany jest za aktywność, w której "jest dobry". Przykładowo, pewne misje wątku głównego mogą automatycznie zwiększyć poziom bohatera o 1 bez względu na to, w jaki sposób je ukończył - cichy czy zabijając wszystkich wrogów na swojej drodze. Nagradzane mają być jednak również pomniejsze aktywności jak rozwiązywanie zagadek.
Oba zagadnienia są dość złożone, dlatego najnowsza aktualizacja Copper Dreams jest jedną z obszerniejszych. Zapoznacie się z nią tutaj. Przypomnijmy jeszcze, że na 9 dni przed końcem kampanii gra Whalenought Studios uzbierała na Kickstarterze $31,1 tys. spośród niezbędnych $40 tys.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!