Underworld: Ascendant: czerwcowy raport z prac

Deweloperzy z OtherSide Entertainment ukończyli już testowy poziom oraz prototyp pre-alfa Underworld: Ascendant. Teraz skupiają się na kolejnym, jeszcze bardziej złożonym celu: stworzeniu "pionowego wycinka" gry.

Tłumaczenie tego terminu, który w oryginale brzmi Vertical Slice, nie jest zbyt popularne, lecz i tak postanowiłem je wprowadzić dla wygody czytelnika. Czym jest ów "pionowy wycinek"? Jest to pewien fragment dzieła, który zawiera w sobie przekrój przez wszystkie najważniejsze systemy gry; krótko mówiąc, jest to próbka wszystkiego, czego należy oczekiwać po finalnym produkcie. W tym właśnie miejscu znajduje się obecnie Underworld: Ascendant oraz jego producenci.

Ci ostatni nie ujawnili zbyt wiele informacji na temat zawartości ich "wycinka" - wiemy jedynie, że znajdzie się tam neutralna strefa, posiadająca cechy reprezentatywne dla wszystkich trzech frakcji. Przypomnijmy, że chodzi tutaj o krasnoludy, mroczne elfy oraz humanoidalne grzyby zwane shamblerami. Ten etap produkcji potrwa przez kilka kolejnych miesięcy, lecz na razie nie wiadomo, kiedy zobaczymy jego owoce.

 

Deweloperzy z OtherSide przedstawili za to swój kolejny projekt. Nosi on tytuł Underworld Overlord i jest typową grą tower defense osadzoną w świecie Stygijskiej Otchłani. Nowy projekt amerykańskiego studia pozwoli nam budować fortece, tworzyć armie i dowodzić nimi, a wszystko to w technologii,,, rzeczywistości wirtualnej, bowiem gra przeznaczona jest prototypową platformę Google Daydream.

Więcej szczegółów o obecnym stanie prac nad Underworld: Ascendant i Underworld Overlord, a nawet więcej, znajdziecie w niniejszym raporcie.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.