Więcej o systemie walki w Tyranny

Tyranny, najnowszy projekt Obsidianu, działa na tym samym silniku, na którym stworzono Pillars of Eternity, dlatego nie ma nic dziwnego w tym, że system walki w obu grach jest bardzo zbliżony. Istnieją również istotne różnice, którym poświęcono sporo miejsca w najnowszym dzienniku deweloperskim.

Podstawy są oczywiście te samy: walki odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością skorzystania z aktywnej pauzy. Gracz może posiadać drużynę liczącą sobie do czterech członków, właczając w to głównego bohatera. Mechanika ataku i obrony wygląda bardzo podobnie, choć nieidentycznie - choćby dlatego, że w przeciwieństwie do PoE, w Tyranny bohaterowie posiadają tylko jeden pasek zdrowia.

Inna ważna zmiana dotyczy mechaniki przerywania akcji. W Tyranny jest ona oczywiście obecna, lecz nie wymaga kalkulowania dodatkowego rzutu kością na przerwanie, co jest stałym elementem PoE. Inaczej działają też przedmioty, które można zjeść, zaś w czasie intensywnego ostrzału wroga nie musimy martwić się o trafienie własnych bohaterów, bowiem tzw. "friendly fire" zostało wyrzucone z gry.

O szczegółach wymienionych, a także wielu innych aspektów systemu walki w Tyranny przeczytacie w artykule kierownika produkcji gry, Briana Heinsa. Polecam.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.