Na serwerach Diablo III pojawiła się już aktualizacja 2.4.2. Nowy patch poza nowymi poziomami trudności i balansowaniu klas postaci wprowadza m.in. sporo zmian w sposobie przyznawania nagród w złocie.
Tak przedstawia się wykaz ogólnych zmian, jakie wprowadza patch:
- Komentarz twórców
- Gracze przekonali się, że ściąganie potworów z dużego obszaru w jedno miejsce, a następnie wykorzystywanie zdolności ograniczających kontrolę było zazwyczaj najbardziej skuteczną taktyką, szczególnie w grze drużynowej. Nie tylko powoduje to problemy z wydajnością serwera, ale to również nudny i mało interaktywny sposób na grę. Najnowsze zmiany mają sprawić, że ograniczanie kontroli stanie się bardziej uzależnione od konkretnej sytuacji, co z kolei umożliwi wszystkim członkom drużyny wnoszenie znacznie częstszego wkładu w zadawanie obrażeń.
- Dostosowano wysokość nagród w złocie. Głównym sposobem na wydawanie złota dla rozwiniętych postaci są Wzmocnione Szczeliny. Chcemy zachować odpowiednią proporcję, by gracze odwiedzający Głębokie Szczeliny danego poziomu mogli wzmocnić mniej więcej 1/3 z nich. Tempo wzrostu wartości nagród za Głębokie Szczeliny oraz kosztów ich wzmacniania sprawiało, że złoto zdobywane ze Szczelin Nefalemów, Pozłacanych Baronów i Skarbca nie miało większego znaczenia. Zmniejszenie tempa wzrostu kosztów stosunkowo zwiększa wartość tych elementów gry, a jednocześnie dalej zapewnia możliwość wzmacniania mniej więcej 1/3 Głębokich Szczelin.
- ?Do gry dodano nowe poziomy trudności: Udręka XI, Udręka XII i Udręka XIII.
- Zmodyfikowano nagrody w złocie.
- Zmieniono nagrody za Głębokie Szczeliny poziomu 26 i wyżej – przyrost złota co poziom wynosi teraz 3%.
- Nagrody za poziomy trudności Udręka VII-XIII zmieniono tak, aby ich wartości skalowały się analogicznie do nagród za Głębokie Szczeliny.
- Zmniejszono koszt wzmocnienia Głębokiej Szczeliny, aby odpowiadał nowym wartościom nagród w złocie.
- Zmniejszono liczbę sztuk złota upuszczaną przez podtyp goblina skarbnika – Pozłacanego Barona.
- Odrzucenie zapewnia teraz premię 40% do odporności na efekty ograniczające kontrolę.
- Potwory nie mogą zostać odrzucone, jeśli przekroczą 65% odporności na efekty ograniczające kontrolę.
- Umiejętności zapewniające ciągły efekt odrzucenia, takie jak Czarna Dziura, mogą pominąć tę odporność, jeśli już odrzuciły przeciwnika. Takie umiejętności zwiększają odporność na efekty ograniczające kontrolę o 20% za każde odrzucenie, zamiast o 40%.
- Wprowadzono szereg zmian w postępach sezonowych siódmego sezonu. Szczegóły poniżej.
- Pogromca
- Zmniejszono wymagania dotyczące Głębokiej Szczeliny z poziomu 35 do 30.
- Czempion
- Zmniejszono wymagania dotyczące Głębokiej Szczeliny z poziomu 50 do 40.
- Wydłużono czas przeznaczony na ukończenie Szczeliny Nefalemów poziomu siedemdziesiątego z z 6 do 7 minut.
- Niszczyciel
- Zmniejszono wymagania dotyczące Głębokiej Szczeliny z poziomu 60 do 50.
- Zdobywca
- Zmniejszono wymagania dotyczące Głębokiej Szczeliny z poziomu 70 do 60.
- Strażnik
- Zmniejszono wymagania dotyczące Głębokiej Szczeliny z poziomu 80 do 70.
- Zwiększono limit czasu na pokonanie Azmodana z 15 do 20 sek.
Z pełną listą zmian możecie zapoznać się tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!