Hines: Skyrim łatwiejszy do ulepszenia niż Oblivion

Wielu z nas zastanawia się, dlaczego Bethesda postanowiła stworzyć odświeżoną wersję całkiem nieźle trzymającego sie Skyrima, a nie znacznie bardziej trącącego myszką Obliviona. Kwestię tę wyklarował ostatnio CEO Bethesdy, Pete Hines.

 

Oblivion ma 10 lat, dlatego ilość pracy, jaką musielibyśmy włożyć w silnik, technologia, jakiej wymagałby remaster, a także wiele innych rzeczy, których pragnęliśmy, były kluczowe - wyjaśnił Hines w wywiadzie dla Gamespota. To nie byłoby niemożliwe, ale niesamowicie trudne. To było coś w stylu: zrób całkowicie nową grę lub Skyrima.

Ponadto część pracy została wykonana w czasie konwertowania Skyrima na Xbox-a One.

To wydawało się po prostu o wiele prostszą drogą. To był nasz największy sukces przed Falloutem 4, dlatego już teraz posiada ogromną liczbą fanów - stwierdził CEO Bethesdy.

Nie sposób się z nim nie zgodzić. Przypomnijmy, że zremasterowana wersja Skyrima trafi do sprzedaży 28 października, lecz będzie darmowa dla wszystkich posiadaczy pierwotnego wydania gry.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.