Wielu z nas zastanawia się, dlaczego Bethesda postanowiła stworzyć odświeżoną wersję całkiem nieźle trzymającego sie Skyrima, a nie znacznie bardziej trącącego myszką Obliviona. Kwestię tę wyklarował ostatnio CEO Bethesdy, Pete Hines.
Oblivion ma 10 lat, dlatego ilość pracy, jaką musielibyśmy włożyć w silnik, technologia, jakiej wymagałby remaster, a także wiele innych rzeczy, których pragnęliśmy, były kluczowe - wyjaśnił Hines w wywiadzie dla Gamespota. To nie byłoby niemożliwe, ale niesamowicie trudne. To było coś w stylu: zrób całkowicie nową grę lub Skyrima.
Ponadto część pracy została wykonana w czasie konwertowania Skyrima na Xbox-a One.
To wydawało się po prostu o wiele prostszą drogą. To był nasz największy sukces przed Falloutem 4, dlatego już teraz posiada ogromną liczbą fanów - stwierdził CEO Bethesdy.
Nie sposób się z nim nie zgodzić. Przypomnijmy, że zremasterowana wersja Skyrima trafi do sprzedaży 28 października, lecz będzie darmowa dla wszystkich posiadaczy pierwotnego wydania gry.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!