Blizzard szykuje spore zmiany w trybie wieloosobowym Starcrafta II

Legacy of the Void wprowadziło do trybu wieloosobowego StarCrafta II wiele zmian, ale to wcale nie koniec. Blizzard szykuje się do kolejnej rundy modyfikacji i changelog bynajmniej nie będzie skromny.

Nowe zmiany mają jeszcze bardziej podkręcić rywalizację i wprowadzić ją na zupełnie nowy poziom. Wiele z nich dotyka delikatnych aspektów rozgrywki, dlatego Blizzard planuje przeprowadzić testy zakrojone na naprawdę wielką skalę. Wszystko ma ruszyć w listopadzie, gdy zakończy się obecny sezon turniejowy.

Oto charakterystyki ogólnych zmian w rasach:

 

Terranie

W przypadku terran naszym głównym celem jest zwiększenie przydatności jednostek z fabryki — popularnie zwanych „mechanicznymi”. Chociaż zmiany obejmujące zasoby, wprowadzone w Legacy of the Void, ogólnie sprawdziły się świetnie, to miały one wyjątkowy wpływ na skuteczność gry jednostkami mechanicznymi. Za wyjątkiem niektórych map (jak np. Wieże Zmierzchu – Dusk Towers), gracze mieli problemy z wykorzystaniem jednostek mechanicznych z uwagi na trudność w zabezpieczaniu dodatkowych miejsc pod ekspansję. Ponieważ zmiany obejmujące surowce miały tak pozytywny, ogólny wpływ na rozgrywkę, nie włączając jednostek mechanicznych, chcieliśmy wprowadzić usprawnienia, które poprawiłyby rozgrywkę nimi na różnych typach map w StarCrafcie II.

Protosi

Protosi doczekali się znacznych zmian i usprawnień w Legacy of the Void, a w tej aktualizacji przygotowaliśmy ich jeszcze więcej. Po pierwsze planujemy uatrakcyjnić starcia tej rasy z wojskami mechanicznymi terran. Po drugie chcemy zwiększyć siłę zelotów w niektórych aspektach w porównaniu z adeptami lub tropicielami, jak również wprowadzić kilka fajnych usprawnień jednostek.

Zergi

Od premiery Legacy of the Void zergi doczekały się licznych nowych strategii, ale widzimy miejsce na potencjalnie większą poprawę. Chcemy skorzystać z okazji i poeksperymentować z dużą zmianą balansu obejmującą nosiciela roju, przeprojektować infektora i jego zdolności oraz zmienić balans i siłę różnych dróg rozwoju „technologicznego” zergów. Oznacza to, że wprowadzamy zmiany jednostek obejmujące różne opcje technologiczne, jak również modyfikacje pustoszyciela, które uważamy za konieczne, szczególnie biorąc pod uwagę zmiany, które przejdzie czołg oblężniczy.

Pełny opis planowanych zmian można znaleźć tutaj. Pamiętajcie, że jest to dopiero wstępne zestawienie i jeszcze wiele rzeczy może ulec modyfikacji.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.