Styx: Shards of Darkness dopiero w przyszłym roku, nowy gameplay

Styx: Shards of Darkness, czyli druga część opowieści o goblińskim zabójcy, nie ukaże się w tym roku. Producenci ze studia Cyanide postanowili przesunąć premierę na początek 2017 r. Na osłodę przedstawili za to nowy, obszerny gameplay.

 

W tej części Styxa zaktualizowaliśmy silnik gry z Unreal 3 do Unreal 4. Aktualizacja ta wprowadza wiele nowości – od ulepszonej grafiki, po nowe możliwości i mechanizmy rozgrywki. Przejście na nowy silnik i dostosowanie go okazało się dosyć czasochłonne. Dlatego w celu zapewnienia graczom jak najlepszych wrażeń płynących z gry, w porozumieniu z wydawcą, firmą Focus, zdecydowaliśmy się przenieść premierę gry na pierwszy kwartał 2017 roku – tłumaczył dyrektor generalny Cyanide Studios, Patrick Pligersdorffer.

Na nową odsłonę Styxa poczekamy więc nieco dłużej, ale gra faktycznie zapowiada się coraz lepiej. Zobaczcie na poniższy gameplay, który bazuje już na nowym Unreal Engine 4.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.