Dishonored 2: bliższe spojrzenie na misje tematyczne

W Dishonored 2 misje mają oferować nam cały wachlarz różnorodnych możliwości ich przejścia. Każda z nich ma jednak posiadać pewien unikatowy motyw, dzięki czemu nie zapomnimy o nich zbyt szybko.

 

W kwestii misji chcieliśmy zachować podejście z klasycznego Dishonored z jego pilnie strzeżonymi lokacjami, które mają swój własny styl – własną naturę, i ważnymi celami czekającymi na gracza – powiedział dyrektor kreatywny Harvey Smith. Jednocześnie chcieliśmy nadać im jakiś wyjątkowy motyw, związany z fabułą lub mechaniką gry, aby powstała spójna, zapadająca w pamięć przestrzeń do eksploracji.

Włożyliśmy wiele wysiłku, aby gracz miał mnóstwo rzeczy do zrobienia, mnóstwo sposobów realizacji celów, mnóstwo wyborów... Chciałbym, aby gracz czuł, że nic go nie ogranicza – wyjaśnił główny projektant poziomów, Christophe Carrier.

Tak duży wachlarz opcji ma przełożyć się na to, że każde przejście Dishonored 2 będzie unikatowym doświadczeniem. Karnaca ma być miejscem, do którego warto powracać - choćby po to, by odkrywać jej kolejne sekrety.

Podczas jednego przejścia Dishonored 2 można doświadczyć około 20% całej gry, więc mamy wrażenie, że każdy gracz będzie mógł podążyć własną, unikalną ścieżką – stwierdził Smith.

Jeśli zaintrygował was temat misji tematycznych, to koniecznie obejrzyjcie poniższy dziennik deweloperski, na którym producenci gry opowiadają o właśnie tym aspekcie Dishonored 2.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.