SW: TOR: więcej informacji o systemie Galactic Command

Wraz z premierą dodatku Knights of the Eternal Throne do Star Wars: The Old Republic zawita zupełnie nowy system - Galactic Command. Producenci gry postanowili opowiedzieć nieco więcej na jego temat.

Problem nowego systemu poruszono w najnowszym dzienniku deweloperskim. Wynika z niego, że głównym założeniem Galactic Command jest zdobywanie Command Experience, które trafiają na nasze konto właściwie przy każdej podjętej akcji - oczywiście im wyższy poziom trudności danej misji, tym więcej Command Experience do zdobycia. Owe punkty zwiększają nasze Command Rank, dzięki czemu w nasze ręce mogą wpaść Command Crates, które zawierają rózne, często bardzo potężne przedmioty. Im wyższy Command Rank, tym lepsze łupy można znaleźć w Command Crate.

Inną ciekawą nowością jest wprowadzenie serwerowej walki pomiędzy jasną a ciemną stroną mocy. Każda akcja, taka jak wykonanie misji czy zabicie elitarnego wroga, sprawia że dana frakcja zyskuje przewagę na danym serwerze, Idea jest taka, by dążyć do zdominowania wrogów, dzięki czemu zwycięska frakcja zyska dodatkowe bonusy. Dominacja ma również skutki uboczne. Przykładowo, jesli ciemna strona mocy osiągnie 4 poziom dominacji, akolici Sithów mogą zacząć atakować Aldeeran i Tatooine! Koniec końców po pewnym czasie stan wojny zostanie zresetowany, a walka rozgorzeje od nowa.

Jak więc widać, Galactic Command może okazać się całkiem interesującym rozszerzeniem obecnych systemów Star Wars: The Old Republic. Po więcej szczegółów odsyłam do artykułu źródłowego.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.