Budowanie własnych "twierdz" stało się ostatnio popularnym elementem rozgrywki w grach cRPG. Nie zabraknie go w Tyranny, o czym dowiedzieliśmy się z ostatniego dziennika deweloperskiego.
Jak wynika z treści artykułu, Fatebinder napotka na swojej drodze tzw. Spires - wieże, będące reliktami dawnej cywilizacji. To właśnie w nich może utworzyć swoją twierdzę, a następnie ulepszyć ją w konkretnym celu.
Jakim? W Spire można otworzyć kuźnię czy swego rodzaju szpital. W miejscach tych można rekrutować nowych NPC-ów, którzy następnie mogą okazać się bardzo pomocni: trenować twoich towarzyszy, handlować z tobą unikatową bronią i elementami pancerza i wiele więcej. Ponadto, każdy Spire jest zaopatrzony w teleport, dzięki któremu czas podróży pomiędzy poszczegółnymi lokacji może się znacznie skrócić.
Jeśli interesują was niuanse tej mechaniki, koniecznie zapoznajcie się z najnowszym dziennikiem deweloperskim Tyranny, który jest dostępny pod tym adresem.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!