Wasteland 3: filozofia tworzenia RPG-owych miast

Crowdfundingowa zbiórka na rzecz Wasteland 3 powoli dobiega końca, zaś producenci gry kontynuują odsłaniania tajników swojej pracy. W najnowszym dzienniku deweloperskim poruszono temat budowania RPG-owych miast.

O swoich doświadczeniach opowiedział starszy projektant poziomów George Ziets. Designer takich gier jak Torment: Tides of Numenera, Neverwinter Nights 2 i Fallout: New Vegas opoweidział o kolejnych krokach, jakie producenci gry podejmują, by ich miasta były możliwie jak najbardziej realistycznie. Pierwszym z nich jest... wywiad środowiskowy, w czasie którego deweloperzy poznają tło historyczne miejsca, które zamierzają odtworzyć w grze, włącznie z różnymi postaciami, opowieściami i nie tylko.

W przypadku Wasteland 3 przykładem takiego miasta, na bazie którego powstanie jedna z głównych lokacji w grze, jest Colorado Springs. O tym, jak inXile Entertainment próbuje przenieść miasteczko do swojej najnowszej gry, dowiecie się z lektury niniejszego artykułu.

Na koniec warto przypomnieć, że na 2 dni przed końcem crowdfundingowej zbiórki pieniędzy na koncie Wasteland 3 znajduje się 3,08 mln dolarów.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.