StarCraft II: wkrótce kolejne zmiany w trybie wieloosobowym

Nie jest tajemnicą, że Blizzard zamierza kontynuować prace nad przeprojektowaniem trybu wieloosobowego w StarCrafcie II. Kolejne zmiany powinny pojawić się wraz z Aktualizacją 3.8, której zapowiedź pojawiła się właśnie na blogu deweloperskim gry.

Zmiany obejmą każdą z grywalnych ras. Oto fragmenty artykułu im poświęcone:

 

TERRANIE

Obecnie armie złożone z jednostek biologicznych terran radzą sobie bardzo dobrze, ale uważamy, że kluczowe dla tej rasy jest jak największe zróżnicowanie sposobów, w jakie się nią gra. W tym celu musimy sprawić, aby armie składające się z jednostek powstających w fabryce i porcie gwiezdnym stanowiły atrakcyjną alternatywę. Dlatego wprowadzamy liczne, znaczące zmiany, które je obejmą.

ZERGI

Podobnie jak u terran, naszym głównym celem w przypadku zergów jest zwiększenie zróżnicowania wśród jednostek armii. Chcemy osiągnąć równowagę między rozgrywką opartą na karakanach/pustoszycielach, zerglingach/tępicielach i hydraliskach, a jednocześnie wzmocnić rzadziej wykorzystywane jednostki wsparcia – takie jak nosiciele roju i infektory.

PROTOSI

W przypadku protosów położyliśmy nacisk na dwa elementy: wyrównanie możliwości nękania dostępnych dla tej rasy poprzez zmiany odpowiednich jednostek, a także zwiększenie siły jednostek z gwiezdnych wrót – orkana, lotniskowca i promienia otchłani.

Szczegółowe informacje dotyczące balansowania poszczególnych jednostek znajdziecie we wspomnianym artykule. Możecie się z nim zapoznać tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.