System Shock HD: ruszyły prace nad "pionowym przekrojem" gry

Prace nad remake'em System Shocka postępują zgodine z planem. W najnowszym raporcie deweloperzy z Nightdive Studios pochwalili się, że ich projekt wszedł w fazę tzw. "pionowego przekroju".

Vertical Slice, gdyż tak ów termin brzmi w oryginale, oznacza stan, w którym gra jest w stanie fragmentarycznym, lecz przedstawia przekrój przez wszystkie najważniejsze mechanizmy i systemy. To własnie wtedy producenci decydują m.in. o tym, jak szybko są w stanie tworzyć nową zawartość. Oczywiście jest to jedna z początkowych faz produkcji, co oznacza, że przed System Shockiem HD jeszcze daleka droga. Producenci gry jednak wcale tego nie ukrywają - w swoim artykule zaznaczyli, że prawdopodobna data wydania ich dzieła to drugi kwartał 2018 r.

Ponadto w tekście znalazł się jeden nowy szkic koncepcyjny z gry oraz informacja o rozesłaniu kluczy do oryginalnych gier System Shock i System Shock 2 dla tych graczy, którzy wsparli projekt remake'u na Kickstarterze. Z pełną treścią artykułu możecie zapoznać się tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.