Pillars of Eternity II: Deadfire z dodatkowymi portretami, kolejny cel i więcej informacji o Archipelagu

Wczoraj kampania Pillars of Eternity II: Deadfire na Figu przekroczyła barierę 2,2 mln dolarów, dzięki czemu każda istotna postać w nowej grze Obsidianu otrzyma własny, akwarelowy portret. Zbiórka jest jednak dopiero na półmetku, dlatego Obsidian zapowiedział kolejny cel - a to dopiero początek atrakcji!

W chwili obecnej kampania jest na dobrej drodze, by pokonać granicę 2,4 mln, co będzie oznaczało zwiększenie liczby głosów podłożonych postaciom. Przy 2,6 mln Obsidian zapewni nam "Błogosławieństwo Berath". O co chodzi? W trakcie pierwszego przejścia gry każde zdobyte Osiągnięcie zapisze na konto gracza pewną liczbę punktów. Jeśli później zdecydujemy się przejść PoE II od nowa, będziemy mogli wykorzystać owe punkty do odblokowania owych "Błogosławieństw". Te mogą się objawiać na wiele różnych sposobów, np. lepszy ekwipunek na starcie, więcej punktów atrybutów do rozdania, premia do reputacji w danej frakcji lub więcej złota. Opcji ma być naprawdę wiele.

Ponadto Obsidian zainicjował właśnie akcję Fulvano Voyage, która ma zachęcić do uczestnictwa w zbiórce jeszcze większą liczbę graczy. Od teraz każde 1,5 tys. nowych donatorów odblokuje nową wyspę w Archipelagu Martwego Ognia lub powiększy jedną z wcześniej odkrytych lokacji. Na początek możemy bliżej przyjrzeć sie Sygnałowi Złego Ognia.

 

Wieki temu uciekająca przed prawem banda krasnoludzkich renegatów postawiła warownią z latarnią, która zyskała nazwę Sygnału Złego Ognia. Pochodnie płonęły mocnym, niebieskim światłem i przyciągały ich rodaków o podobnym usposobieniu. Nie wiadomo, co stało się z krasnoludami, ale latarnia jest obecnie twierdzą kpt. Furrante'a, wyrachowanego dowódcy Principi sen Patrena oraz jego pirackiej załogi.

To jeszcze nie koniec, bowiem scenarzysta Paul Kirsch przygotował obszerny artykuł na temat podstawowych informacji o Archipelagu Martwego Ognia, na którym rozgrywa się akcja PoE II. Oto wstęp:

Lokalnymi kith (humanoidalnego typu) są Huana, pół-wędrowna kultura plemienna aumaua, którzy rozpiechrzli się po wszystkich wyspach. Plemiona znacząco różnią się między sobą, lecz pozostają wierni jednej tożsamości i tradycji. Każdy Huana jest częścią kastowego systemu, któy definiuje jego rolę w społeczeństwie. Na przedzie kroczą wojownicy i kapłani, nieco za nimi podążają utalentowani rzemieślnicy, zaś na samym końcu pozostają skromni robotnicy. Równe traktowanie nie należy do hołdowanych tutaj wartości, lecz ci, którzy urodzili się w podrzędnej kaście, pocieszają się wiedzą, że w następnym życiu otrzymają lepszą rolę w społeczności.

Cały artykuł możecie przeczytać tutaj. Przypominamy, że na 16 dni przed zakończeniem zbiórki na koncie Pillars of Eternity II: Deadfire znajduje się nieco ponad 2,32 mln dolarów.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.