Obsidian Entertainment opublikował kolejny obszerny materiał zza kulis produkcji Pillars of Eternity II: Deadfire, który tym razem opowiada o usprawnieniach graficznych, jakich należy się spodziewać w drugiej części cyklu. Oficjalnie zapowiedziano również nowy cel crowdfundingowej zbiórki pieniędzy.
O "nowych szatach" Deadfire opowiedział Kaz Aruga, starszy artysta projektu. Wedle jego relacji w Pillars of Eternity II możemy spodziewać się jeszcze lepszych efektów wizualnych: mowa tutaj o dynamicznych zjawiskach pogodowych (np. cienie generowane przez płynące po niebie chmury), nowe i bardziej dokładne shadery, a także usprawniony antyaliasing i wprowadzenie ambientowej okluzji. Graficy Obsidianu bardzo mocno pracują również nad oświetleniem, dzięki czemu powinno być ono bardziej realistyczne, zaś efekty generowane dynamicznie (np. kule ogniste) nie będą już "przeszkadzać" w operowaniu na polach bitew. Zobaczcie zresztą sami.
Kolejna istotna sprawa to nowy cel kampanii na Figu. Obsidian oznajmił, że w przypadku zebrania 2,8 mln dolarów maks. poziom dośw. zostanie podniesiony o kolejne dwa poziomy, a każda z klas uzyska dwie podklasy do wyboru. Wisienką na torcie jest jednak obietnica nagrania całej ścieżki dźwiękowej do Deadfire we współpracy z orkiestrą symfoniczną. O tym projekcie opowiedział poniżej kompozytor projektu, Justin Bell.
Więcej informacji na temat nowego celu oraz efektów graficznych w PoE II: Deadfire uzyskacie pod niniejszym adresem. Warto przy tym odnotować, że na koncie projektu znajduje się obecnie 2,51 mln dolarów. Do zakończenia zbiórki na Figu pozostało 13 dni.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!