Sala Ech przewijała się przez dialogi i historie w niemal wszystkich grach z serii Divinity, jednakże dopiero w Original Sin II po raz pierwszy uzyskamy możliwość odwiedzenia jej. Larian Studios postanowiło przybliżyć nam to miejsce.
Istnieje wiele historii opowiadających o tzw. Sali Ech - miejscu, gdzie tajemnica leży naprzeciw tajemnicy, a mit naprzeciw legendy.
Większość wyobraża sobie Salę jako swego rodzaju zaświaty - miejsce, w którym po śmierci mogą ponownie połączyć się dusze, które zatraciły się w sobie w śmiertelnym świecie. Powiada się, że owe dusze mogą dostać się do Kuźni, gdzie odrodzą się i zostaną ponownie zintegrowane w świecie żywych, lub do Pustki, która pochłonie je na zawsze. Podczas pogrzebów i styp można usłyszeć szepty "Aż do Sali" - zapewnienie, że utraceni nie zostali utraceni na zawsze.
Więcej informacji o Sali Ech, w tym pierwszej szkice koncepcyjne tego miejsca z Divinity: Original Sin II, znajdziecie tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!