Pillars of Eternity II: Deadfire: znamy dwóch nowych towarzyszy, więcej informacji o relacjach między bohaterami

Xoti nie będzie jedyną nową twarzą, jaką spotkamy w Pillars of Eternity II: Deadfire. Obsidian przedstawił właśnie sylwetki dwóch kolejnych potencjalnych kompanów, a także przedstawił plany dotyczące stworzenia głębokich relacji pomiędzy bohaterami. Ten ostatni cel jest jednak zależny od pieniędzy uzbieranych na Figu.

Zacznijmy jednak od rzeczy pewnych, czyli dwóch nowych towarzyszy. Są to łowczyni rasy aumaua Maia Rua oraz orlański enigmatyk/barbarzyńca Serafen. Kilka słów wstępu na temat pierwszej z wymienionych:

 

Maia Rua jest wyspiarską łowczynią rasy aumaua. Jej zwierzęcy towarzysz, Ishiza, jest łownym ptakiem mogącym funkcjonować jako zwiadowca zarówno w czasie walki jak i poza nią.

Śmiałość i oddanie zapewniły Mai Rui godną pozazdroszczenia pozycję kapitana statki. Doprowadziło ją to do przybycia na Archipelag Martwego Ognia w ramach misji "ucywilizowania" tego dzikiego regionu przez jej kraj. Ambitne zadanie, którego celem jest zdobycie serc oraz umysłów ludów Huana, wymaga od niej współpracy z Atsurą, dworzaninem i reprezentantem ranganui. Jednakże pomimo wachlarza zdolności jako żołnierz i kapitan, Maia Rua posiada bardzo niewielkie doświadczenia w polityce i wywiadzie, dlatego musi szybko przystosować się do nowej roli.

Kilka słów warto poświęcić również pogłębieniu relacji pomiędzy bohaterami niezależnymi. Ów system składa się ze specjalnych tagów opisujących usposobienie postaci, na które będzie ona reagować w sposób szczególny. Przykładowo Edér, jako miłośnik zwierząt i wyznawca Eothasa, nie przejdzie obojętnie obok znęcania się nad "mniejszymi braćmi" lub bluźnienia przeciwko jego bogu. Widzący może osobiście uczestniczyć w dyskusjach między kompanami lub pozwolić, by sami rozwiązywali swoje problemy. Ostatecznie takie sytuacje mogą wytworzyć w drużynie poczucie braterstwa, doprowadzić do romansu lub przeciwnie - rozbić atmosferę. Zakładając pozytywny scenariusz, nagrodą może być szczególna rozmowa, wydarzenie lub nawet materialny przedmiot. O szczegółach opowiada na poniższym nagraniu starszy projektach Pillars of Eternity: Deadfire, Josh. E. Sawyer:

Szkopuł w tym, że taki zaawansowany system relacji trafi do gry jedynie w przypadku, gdy crowdfundingowa zbiórka pieniędzy przekroczy barierę 3 mln dolarów. Jest jednak na to spora szansa, bowiem na nieco ponad tydzień przed zakończeniem kampanii na koncie projektu znajduje się 2,74 mln dolarów.

Szczegółowe informacje na temat nowych bohaterów oraz systemu relacji między nimi znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.